Autor Wątek: Blad P1549 - LPG ciag dalszy  (Przeczytany 5111 razy)

zadek07

  • Gość
Blad P1549 - LPG ciag dalszy
« dnia: Styczeń 06, 2011, 16:30:00 pm »
Prawdopodbnie przyczyna tego ze jeden wtryskiwacz ciagle lal byla wiazka elektryczna przy wtryskach. Zaraz kolo tego wtrysku ktory ciagle lal byla uszkodzona izolacja ewidentnie od wiertla. Musialo tam gdzies dotykac masy i dlatego ciagle lal. Wymienilem cala wiazke elektryczna gdyz taka mialem (lecz wiazka byla z 2,5 ja mam 3.0) lecz kolory i kolejnosc kabli przy glownej wtyczce byla identyczna. Wszystkie wtryski idealnie rozpylaly, wszystko wtyczki zostaly sprawdzone. Jedyny blad jaki jest to P1549 czy moze spowodowac mozliwosc nieodpalenia samochodu? Jest to jedyny blad jaki pokazuje odczyt bledu przy probie uruchamiania samochodu. Samochod nawet nie chce zaskoczyc, ciagle zalewa swiece i dupa. Iskara, benzyna jest a on ani rusz. Tylko raz przy pierwszej probie odpalil na jakies 10 sekund zgasl i amen. Swiece wyciagalem chyba z 10 razy zeby je przedmuchac. Lecz wyciagne byly tylko te z przodu, jezeli jutro rano nie odpali to jeszcze raz sciagne kolektor zeby wykrecic swiece z tylu bo tamte sa napewno zalane na amen. Lecz chyba nawet i na 3 cylindrach powinien cokolwiek zaskoczyc. Chyba ze juz sam komp i sondy tak zgupilay od tego krecenia. Na noc odlaczylem akumulator. Co jest odpowiedzialne za immobilaizer gdyz chcialbym przelozyc z 2,5 B do moejgo lecz od razu pisze ze Security cos tam. Takze co musialbym przelozyc z drugiego samochdou zeby mi odpalil na drugim kompie?

zadek07

  • Gość
Odp: Blad P1549 - LPG ciag dalszy
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2011, 21:42:40 pm »
Koledzy pomozcie poradzic cos z tym kodem znalalzem rozne interpretacje tego kodu na roznych stronach, lecz najwiecej odpowiedzi padalo ze jest to

P1549: Intake Manifold Temperature Valve Vacuum Actuator Connection
na tej stronie podane jest rozwiazanie problemu lecz niestety po angielsku i nie wiem czy dobrze interpretuje (czy jego samochod tez nie chcial odpalic?)

http://www.jagplanet.com/forum/index.php?topic=560.0

niech ktos mi to przetlumaczy bede bardzo wdzieczny

rozne inne ktore znalalzem:
P1549 IMCC Circuit Malfunction, Bank B
P1549 - Variable induction system 1 low/high input/intake manifold communication control A circuit malfunction.
P1549 - Manif. Cntrl. Veh. Spd. Idle Speed Control Auxilary Inputs
JAGUAR IMT Valve Control Circuit Malfunction - Bottom Valve

ktr

  • Gość
Odp: Blad P1549 - LPG ciag dalszy
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 10, 2011, 14:44:09 pm »
Koledzy pomozcie poradzic cos z tym kodem znalalzem rozne interpretacje tego kodu na roznych stronach, lecz najwiecej odpowiedzi padalo ze jest to

P1549: Intake Manifold Temperature Valve Vacuum Actuator Connection
na tej stronie podane jest rozwiazanie problemu lecz niestety po angielsku i nie wiem czy dobrze interpretuje (czy jego samochod tez nie chcial odpalic?)

http://www.jagplanet.com/forum/index.php?topic=560.0

niech ktos mi to przetlumaczy bede bardzo wdzieczny

rozne inne ktore znalalzem:
P1549 IMCC Circuit Malfunction, Bank B
P1549 - Variable induction system 1 low/high input/intake manifold communication control A circuit malfunction.
P1549 - Manif. Cntrl. Veh. Spd. Idle Speed Control Auxilary Inputs
JAGUAR IMT Valve Control Circuit Malfunction - Bottom Valve

On jeździł tym autem, tylko że palił mu się check-engine i odczytał takie błędy. Rozwiązanie było takie, że ten jego znajomy mechanik zapomniał włożyć jakiegoś czujnika na miejsce (intake sensor). Wywalające błędy nie przeszkadzały mu w jeździe.

magic

  • Gość
Odp: Blad P1549 - LPG ciag dalszy
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 10, 2011, 19:35:23 pm »
Sprawdź czy na kolektorze ssącym lub w jego okolicach jest jakiś zawór temperatury i czy jest on podłączony prawidłowo.

zadek07

  • Gość
Odp: Blad P1549 - LPG ciag dalszy
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 10, 2011, 21:35:44 pm »
Wszystko jest podlaczone mam jeszcze jeden trop ale to dopiero za 2 dni go sprawdze