Podpinam Schematy do podłączenia każdego radia do systemu Premium wersje przedliftowe, wszystko da się podłączyć jest trochę zabawy ale nie ma rzeczy nie możliwych, dodatkowo dla sterowania z kierownicy trzeba dokupić osobny moduł i łączyć zgodnie ze schematem.
Info : z racji że radia najczęściej posiadają 4 kanały audio a system premium ma ich 6 ( dwa idą do wzmacniaczy ) to te dwa niestety trzeba wpiąć razem z kanałami przednimi lub tylnymi i z poziomu radia ograniczyć ich moc.
Wzmacniacza tylnego nie podłączać pod wyjście SUB z nowego radia gdyż nie ma osobnego sterowania tym kanałem i dźwięk będzie maksymalny ( chyba że ktoś zastosuje jakiś manualny potencjometr na przewód ), to samo dotyczy wzmacniacza centralnego, głośność trzeba ograniczyć z poziomu radia przyciszając kanały przednie lub tylne, wszystko powinno po ustawieniu grać przyzwoicie.
PS: przewody Masowe z dala od sygnałowych/głośnikowych ( nie spinać ich w jednej wiązce bo będą piski z alternatora ), unikać spinania przewodów z jednego głośnika w tej samej wiązce bo mogą powodować zakłócenia przy głośniejszym odtwarzaniu ( dotyczy to miejsc gdzie łączy się przewody auta z przewodami z radia )