Autor Wątek: 3.0 v6 - LPG  (Przeczytany 24203 razy)

zadek07

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 04, 2011, 07:53:12 am »
A to reduktory mam chyba dwa (to takie duze okragl?), miedz jest 8mm

zadek07

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 04, 2011, 16:54:26 pm »
No i doszedlem do tego co jest przyczyna, te glaby popierzyly cos w instalacji i pierwszy cylinder (stojac od przodu po lewej stronie) leje cala para. Na wtyczce jest ciagle napiecie i non stop sika maksymalnym cisnieniem z ukladu paliwowego. Juz dzisiaj nie mialem czasu zeby dojsc do tego gdzie oni to podlaczyli. Teraz pytanie co moglo sie w miedzy czasie zepsuc. Wtryskiwacz, sondy lambdy, katalizator, olej juz mam do wymiany gdyz jest w nim benzyna, komputer z benzyny nie wiem czy cos jeszcze? W zasadzie nie wiem jak teraz rozwiazac ten problem gdyz po prostu dzien wczesniej zabralem im samochod i zawiozlem do warsztatu lecz musialem wplacic cala kwote za instalacje. Zastanawiam sie czy nie wolac rzeczoznawcy zeby oszacowal straty, juz nie mowie o moim straconym czasie. Nie mam kompletnie pojecia jak to rozwiazac, nie wiem czy im wogole dac potem ten samochod do regulacji gazu zeby znowu cos zjebali. Kompletnie jestem w kropce, najchetniej to bym im oddal ta instalacje i pojechal do kogos innego. Jakies pomysly, sugestie?

robertth

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 04, 2011, 20:22:13 pm »
zadek07 moim zdaniem nie dotykaj na razie instalacji LPG, bo mogą powiedzieć, że sam coś zmajstrowałeś.
Ja bym im oddał auto i kazał doprowadzić do dobrego stanu, przy okazji postraszyć trochę sądem. A i jeszcze niech Ci olej wymienią.
Wydaje mi się, że możesz mieć problem ze sterowaniem, stawiał bym na wiązkę, pewnie z tamtąd pociągnięty jest sygnał do komputera gazowego.

Nie jestem pewien, ale w X-ie większość rzeczy jest chyba sterowane masą "-", więc obejrzyj przy dziennym świetle czy nie masz gdzieś wiązki "przyszczypniętej".

zadek07

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 04, 2011, 20:25:45 pm »
Ta jutro tak robie skladam go do kupy i ma byc zrobiony. Olej sam sobie wymienie bo jeszcze mi wleja jakies gowno tylko dam im fakture za olej i filtr.

robertth

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 04, 2011, 20:30:14 pm »
Ja bym nie wymieniał jeszcze oleju przed usunięciem usterki, bo z nowym będzie to samo  ;)

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 04, 2011, 23:29:01 pm »
Nic sam nie dotykaj!!
Zainwestuj w rzeczoznawcę z pzmotu około 250pln bo to raczej ich sprawka.

Wtrysk w silnikach aj-v6 jet sterowany masa jak kolega napisał a jak tam się mocno z niego lało ciekawe jak wytrzymały to pierścionki non stop myte z  środka smarnego oleju.

A w sprawie super reduktorów m3 to pomijam przypadki partaczy którzy montują źle podzespoły instalacji (jest sprawa oczywistą ze powyżej lustra płynu chłodzącego nie powinno montować  ).

Jeśli śledzisz jak to napisałeś fora lpg i jest to znikomy procent te wpadki m3 to poszukaj dokładniej,jest opisany znany mi przypadek wykorbienia silnika hemi.

pozdrawiam 
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

zadek07

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 05, 2011, 09:10:42 am »
No to zaraz ide szukac, bede lecial po wiazce od tego felernego wtryskiwacza i szukal czy gdzies sie izolacja nie przetarla i nie dotyka na stale do masy.

hubertus

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 05, 2011, 14:10:28 pm »
Szanowni cubowicze, na półmetku rozważań "3.0v6 xix LPG" chciałbym zrobic pierwszą przymiarkę marynarki 8) :

doprowadzenie kota do stanu w którym nie da się zwalić " a to przez że tak było"
nie da sie zrobic instalki dobrej poniżej 4 500 złociszy
klasa cenowa średnio-wyższa lub wyższa- gazowanć świadomie kilometry przejechane w ciągu roku
tylko i wyłącznie gazownik z polecenia -robił taki model kotka- gazownik pasjonat a nie gazyfikator-terorysta
nie da rady zagazować na zasadzie powinno działąć  :-zly
samo zagazowanie powinno cieszyć oko otwierając maskę a nie zrobiłem w jeden dzień następny
co do parametrów instalacji na typ etapie jest za wcześnie na podsumowanie, aczkolwiek prowadzę dziennik techniczny zamierzenia "3.0v6 xix LPG"  posiłkując się netem miedzyinnymi lpg forum owoc przekarze. Pozostaje,


                                                                                                                         z poważaniem
                                                                                                       
                                                                                                                             Hubertus

lysyyy

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 05, 2011, 20:49:41 pm »
Nie, żebym się czepiał...Ale zrozumieć można mniej więcej połowę Twojej wypowiedzi  :-gwizd A może by tak napisać ten post po polsku!? Bo niestety ten post wygląda jak zlepek jakichś przemyśleń bez ładu i składu. Przepraszam za  :-off , ale to potem czytają "inni" i trochę "wstyd", że nie piszemy tutaj poprawnie...

hubertus

  • Gość

sienek86

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 03, 2012, 17:12:40 pm »
Czy ktoś już doszedł do ładu z Jagiem w gazie?
U mnie ciągle wywala checka pomimo emulatora...

zadek07

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 03, 2012, 17:22:56 pm »
Wiadomo, trzeba zrobic przelew mechaniczny i ustawic odpowiednie cisniene zeby oszukac czujnik paliwa na listwie wtryskowej. W sumie to chyba malo osob o tym a jeszcze mnie to potrafi dobrze zrobic, jak jestes ze slaska to wiem kto to potrafi zrobic, bo sam tam to robilem

hubertus

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 02, 2012, 15:56:29 pm »
Witam , założyłem gazik koszt 3800 zł, butla 59 l w kole

 Jaguar X-type 3.0 V6 230km iwersja usa
1.reduktor- silver
2. zawor- ominna
3. zbiornik-GRODOWSKIE ZAKŁADY METALOWE 59 L W KOLE
4. wielozawor-tomaseto
5. obudowa wielozaworu- GZWM
6. zawor tankowania - tomaseto
7. CZUJNIK CIŚNIENIA AC
8. ELEKTRONICZNA JEDNOSTKA STERUJĄCA - STAG -300-6-PREMIUM
9. WTRYSKIWACZE GAZU - HANNA 2000
10.FILTR GAZU KME

PRZEWÓD DO PAROWNIKA 8 MM
 NIE MA DWÓCH CZUJNIKÓW CIŚNIENIA PALIWA NIGDY( JEDEN CZUJNIK CŚNIENIA + CZUNIK TEMPERATURY PALIWA
MONTOWAŁEM W WĘGROWIE
+ ŚWIECE I FILTRY POWIETRZA ODRAZU WYMIENIŁEM ŚWIECE NGK PTR6 D-13  GIT SĄ

benjamin

  • Gość
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 02, 2012, 18:27:55 pm »
check sie nie pali? emulator ciśnienia paliwa jakiej firmy?

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: 3.0 v6 - LPG
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 06, 2012, 00:32:54 am »
silver nie pociągnie tego motoru jeśli z oferty KME to gold
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.