X308 w mój poprzedni zaczął się pocić, sądziłem że zmiana uszczelniaczy bocznych załatwi sprawę, ale tak się nie stało, Należałoby wymienić także łożyska, a to przestało być opłacalne, dobry używany Dyfer bez wycieków po bokach i przede wszystkim na flanszy choć ta jest do zrobienia za nieduże Pieniądze. Dostałem miesiąc gwarancji ponoć ma 70 tys przebiegu, ale z tym nigdy nie wiadomo. Koszt 1500zł plus 1000 za wymianę z zalaniem nowym olejem, który powinien być uzupełniany co 16 tys.. Niestety
Zrobiłem 10 tkm i jest ok. bez wycieków nie wyje. Poprzedni także nie wył, tyle że się pocił i nie jestem w stanie powiedzieć ile jeszcze by pośmigał. Nawet gdzieś go mam. Ale do rocznika 98 jest inny i do 99 jest inny, a już na pewno jest inny niż w x300.