Dział Techniczny > S-TYPE (1999-2007)

nierówna praca silnika w 4.0...

<< < (2/2)

Yagofish:
Witam,

Miałem podobny problem. Auto pracowało na zimnym silniku bardzo nierówno, na Drive szarpał do przodu - aż pokazal się komunikat restricted performance. Co sie okazało miałem do wymiany uszczelki pod kolektorem.

Pozdrawiam,

rodger:
Mało danych napisałeś :/ a przyczyn może być wiele,
Ale, skoro mechanicy się poddają, to nie radzą sobie z zapłonem albo nie słyszą lewego powietrza w dolocie.
Jeśli na zimnym silniku, wszystko jest ok to padają cewki (nie próbuj kupować używek bo tylko wydasz pieniądze)
Jeśli cały czas masz takie objawy to dodatkowo posłuchaj czy nie świszcze ci coś w okolicach dolotu.

zadek07:
Mialem to samo, tylko ze w 3.0 uszkodzona byla wiazka od wtryskiwaczy i jeden wtrysk ciagle lal. Jezeli sprawdziles wszystkie cewki i swiece, to w nastepnej kolejnosci zrzucilbym kolektor ssacy i odpalil kota i zobaczyl jak wtryski pracuja. Moze ktore wogole nie rozpylaja, moze sie zatarly, zawiesily albo zatkaly. Wtedy masz klarowna sytuacje.

Adam1979:
Może ktoś pomoże w tej kwesti?
Witam mam problem z s typem 3 litry v6 z 1 cylindrem przerywał na wolnych obrotach samochód , więc zaczołem od świec . Na 1 cylindrze szybko się okazało że świeca jest zabryzgana olejem cóż to znaczy pewnie każdy wie ale i tak ją wymieniłem po odpaleniu auta natychmiast podniosła się temperatura po kilku próbach odpalania i gaszenia doszło do normy z temperaturą i tak zostało ale dalej go wozi na wolnych obrotach .
Kolega najpierw podejrzewał najgorsze pierścienie itd. ale potem doszedł do wniosku że uszczelka pod zaworami przepuszcza olej , po tym jak się zagrzać pomyślał że zawór , świerza świeca podała iskrę i uniosła zawór potem olej zabryzgał świece i wszystko wróciło do poprzedniego stanu .
Czy ktoś forumowiczów ma inny pomysł na to
Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej