W kwietniu ubiegłego roku strzelił mi przewód od płynu chłodniczego, oraz łopatki pompy. Mechanik wymienił płyn pompę, wszystko było ok..ale jesienią w pewnych nie wyjaśnionych okolicznościach, w momencie jak włączyłem grzanie w aucie płynu ubyło..potem historia się powtórzyła miałem różne teorie na ten temat. Aż niedawno zupełnym przypadkiem odkryłem coś czemu chciałbym abyście się przyjrzeli..(zdjęcie poniżej kiedyś umieściłem film z pracą silnika stąd pochodzi to zdjęcie, drugie to fotka z internetu)sam się zacząłem zastanawiać jak ktoś, kto ma napis SERWIS JAGUAR może takie coś zrobić :evil: ..Jeździłem tak spory kawał czasu bawiąc się w dolewanie płynu który wylewał się spod zderzaka, ze zbiorniczka atmosferycznego, co odkryłem próbując odpowietrzyć niedawno układ.
W związku z tym mam też mam pytanie, w moim x308 zbiorniczek płynu jest czarny(jak pewnie w większości) nie ułatwia to odczytania prawidłowego stanu,rodzi się pytanie jak mam odczytać prawidłowy stan płynu?Wkładałem miarkę do środka i jest teraz nieco powyżej połowy, sprawdzane na zimnym silniku.