Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

Fuell cooler

(1/1)

adams:
Witam!!!
Jezeli klima nie dziala to paliwo powrotne jest nie zchladzane, czy to moze miec wplyw na zuzycie paliwa i bezpieczenstwo, i jezeli ustawiam pawy zbiornik paliwa do zasilania silnika to powrot paliwa powiniennbyc do tego samego zbiornika? Wydawaloby sie to logiczne.
pozdrowienia adams

jarek-jerryjag:
Chyba tylko jaguar schładzać w ten sposób paliwo.Nie wiem czemu ale chyba mysleli jesli w krajach gdzie jest gorąco używają klimy lepiej chodzić paliwo  to nie będzie blokady rur doprowadzających paliwo. mieszkam w rejonie USA gdzie 30-40 Celsiusza to normalne w cieniu i lepiej nie wlaczac A/C w serie III  II  I ub XJS aby nie przegrzanie silnika i nie widzialem problemow z jazda tych Jagow. Czy zwiększa sie uzycie benzyny  ciezko powiedzieć.
Drugie pytanie
--- Cytuj ---jezeli ustawiam pawy zbiornik paliwa do zasilania silnika to powrot paliwa powiniennbyc do tego samego zbiornika?
--- Koniec cytatu ---
oczywiście  jeśli nie to sprawdz zawory powrotne.(pisałem i dalem schemat na tym samym forum Pompa paliwowa.

adams:
Hi, Jarek!
Czytalem twoje posty "pompa paliwa" i nie moglem zalapac jak to powinno dzialac, ale teraz juz nie mam watpliwosci.
Przyczyna mojej niepewnosci bylo szybkie znikanie paliwa w prawym zbiorniku. Po przelaczeniu na lewy okazalo sie ze jest wnim wiecej paliwa niz myslalem! Czyli jak pisales zawory powrotne nie dzialaja poprawnie.
Zawory te jak pisales znajduja sie za tylnymu kolami, rozumnie ze jak zdejme kola to sie do nich dostane.. Przynajmniej do przewodw elaktrycznych bo pewnie one nie kontaktuja. To jest nagminne w starych samochodach!!!
Myslalem ze w stanach wszyscy uzywaja klimy a tu prosze wyjatki, pewnie jezdzisz kabrioletem?
pozdrowienia adams

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej