Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) > Nowi Forumowicze i Jaguary
Witam serdecznie
Choina:
--- Cytat: Gerry w Lipiec 24, 2008, 19:24:30 pm ---jak z żoną przyjedziesz to trzeba będzie dwa Jagi od razu kupić
--- Koniec cytatu ---
Nie, nie, dwóch napewno nie będzie. Ale jeden musi być. I tak jest troche przeciwna zakupowi Jaga. Ale tym razem nie popuszcze. Ostatnie auto ona wybierała, a teraz przyszedł czas na mnie.
qbaty:
--- Cytat: Choina w Lipiec 24, 2008, 23:01:04 pm ---Nie, nie, dwóch napewno nie będzie. Ale jeden musi być. I tak jest troche przeciwna zakupowi Jaga. Ale tym razem nie popuszcze. Ostatnie auto ona wybierała, a teraz przyszedł czas na mnie.
--- Koniec cytatu ---
No no... moja też tak mówiła... Ale jak na ostatnim spotkaniu w Trójmieście przejechała się X-typkiem to inne samochody przestały się dla niej liczyć ;)
Robson:
Witam serdecznie w naszych skromnych progach. :-V :-V :-za :-tylko
A do zlotu już nie daleko, więc napewno będziesz mógł pooglądać większy wybór kociaków, łacznie z tymi najbardziej ekonomicznymi v12 5.3 litra ;D :-V
Choina:
Podjąłem decyzję, że kupię X300/X308 4.0 w Longu. Którego byście polecili? Który z nich jest mniej awaryjny? Do którego części są tańsze. Auto ma mi służyć na codzień. Rocznie robię około 15-20.000 km. Cena zakupu nie gra tutaj dużej roli. Mogę wydać 40-50.000zł. Także 40k za X300 to bardzo dużo, ale czy nie za mało na X308. Wiadomo chciałbym wydać jak najmniej, ale wole dołożyć i kupic zadbany egzemplarz. Stąd ta różnica 10k zł. Kupić Jaguara to nie problem, ale utrzymać go. Dlatego pytam się o koszty serwisowania. Do tej pory jeździłem autami francuskimi (Clio II, Megane II) gdzie spalanie wynosi 7-8l/100km, a Jag 16l. Przyzwyczajony jestem do naprawiania auta na oryginałach, a nie jakiś tanich zamiennikach czy używkach. Mam zamiar podtrzymać mój zwyczaj w Jagu.
jarek-jerryjag:
z mojej orientacji kup X300 wymieniaj olej co 6tys kilometrow . musisz wymienić świece i olej w transmisji ale auto bez porównania rzadziej będzie odwiedwiedzac warsztaty. Jesli chcesz wybrać wersje Limo niż zwykłą (dluzsza o okolo10 cm. co zalecam bo więcej miejsca dla pasazerow z tylu pali trochę więcej okolo 1-2 litrow na 100 km.) ja uważam ze najlepsze wersje to ostatnie lata produkcji modeli .wszystko dopracowane sprawdzone i ulepszone. Model x300 1997. wersja europejska Daimler,
lub amerykańska -Jaguar-VDP.
Ps .jeśli będziesz mial na oku amerykańską wersje prześlij mi Vin # to sprawdzę jego historie.
posiadam dwie wersje tych aut 1996 VDP i 1998 .jestem Jaguar Master Technician i przez to wybieram XJ6 .
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej