Autor Wątek: nie chce "zapalić" x 300  (Przeczytany 2912 razy)

Kozub

  • Gość
nie chce "zapalić" x 300
« dnia: Listopad 01, 2009, 14:32:52 pm »
Witam. Mam problem z moim kotem. x 300 94'. Otóż stał on ponad miesiąc u blacharza, z odłączoną baterią. Coś tam mi naprawiali a teraz nie chce odpalić. Kluczyk  przekręcam, wszystkie kontrolki świecą prawidłowo. Przekręcam zapłon i cisza. Ani drgnie. Nic a nic.  ??????
Ktoś może zna przyczynę. Możliwe jest żeby się rozkodował kluczyk, albo komputer?
Aaaa. i jeszcze szyber się nie zamyka, po naciśnięciu guzika. Tzn. zamyka się do pewnego momentu,  a póżniej się otwiera. Żeby go  zamknąć trzeba przycisk trzymać.
Pozdrawiam i liczę na pomocną "dłoń" :D

BARTEKSIEDLCE

  • Gość
Odp: nie chce "zapalić" x 300
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 01, 2009, 18:13:12 pm »
W szybrze przesmaruj prowadnice jakimś smarem. A co do zapalania to może być np. wyłącznik zderzeniowy. Żeby go znaleźć wczołgaj się z latarką  :-tylko pod schowek na rękawiczki  ;) po stronie pasażera, wcześniej usuwając stamtąd wykładzinę osłaniającą prawą stronę. Następnie zacznij namierzanie okrągłego elementu w kształcie walca z gumowym spodem. Pod gumą jest przycisk, który trzeba włączyć z powrotem i wszystko powinno wrócić do "normy"  :-gwizd

Kozub

  • Gość
Odp: nie chce "zapalić" x 300
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 01, 2009, 21:44:15 pm »
Ok. Dzięki za podpowiedź. Jutro coś będę działał.
Pozdrawiam :-tylko

BARTEKSIEDLCE

  • Gość
Odp: nie chce "zapalić" x 300
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 04, 2009, 23:01:45 pm »
i co ??????

Kozub

  • Gość
Odp: nie chce "zapalić" x 300
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 05, 2009, 23:35:06 pm »
no i niestety to coś poważniejszego. Elektryk zaglądał i jakiś security moduł który jest w bagażniku po lewej stronie został spalony. Prawdopodobnie za duży prąd z innej baterii, albo jak spawali mi co nieco to nie odłączyli  baterii i wszystko poszło się je...ć. Już nowy jest tylko jakiś amerykański i nie działe pilot od centralnego. Generalnie lipa:( 

propagator

  • Gość
Odp: nie chce "zapalić" x 300
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 06, 2009, 05:31:18 am »
Kozub, zloguj sie na zapis niezgodny z reguminem - moderator- poszukaj w uzytkownikach goscia o nicku jarek-jerryjag  :-super

Tu juz Jarek nie bywa chyba wcale... ale on "na bank" powie Ci, co jest "nie halo" z Twoim kotem - zjadl zeby na Jaguarach, mieszka w Stanach (USA)...  :-R :-super
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2009, 18:14:57 pm wysłana przez ROCCO25,5 »

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.281
Odp: nie chce "zapalić" x 300
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 06, 2009, 13:33:15 pm »
Pilot nie działa ponieważ w US piloty działają na częstotliwości 315MHz, a w Europie 433.92MHz. A więć musiałbys kupić moduł security wraz z pilotami. I druga sprawa jest taka, że kupiłes moduł pozbawiony immobilizera (na 99%). Nic tylko wsiadać i odjeżdżać.
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Kozub

  • Gość
Odp: nie chce "zapalić" x 300
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 11, 2009, 11:34:07 am »
Niestety narazie będę musiał śmigać na amerykańskim. Jak znajdę europejski to zamiankę zrobię :)
Dzięki za rady.
pozdrawiam :-tylko