Autor Wątek: XK8, 1997  (Przeczytany 2743 razy)

Offline mateusz86

  • Aspirant
  • Wiadomości: 2
  • Kocham to forum
XK8, 1997
« dnia: Lipiec 24, 2020, 10:51:53 am »
Witam wszystkich,

W linku poniżej znajduje się link do oferty:
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xk8-ID6D8vdK.html#gallery-open



Wiem, jest za tani, z tego względu po zakupie
- wymienić rozrząd
- wszystkie płyny (od silnika po most?)
- inne, jakie?

Jak realnie zweryfikować czy honowanie na cylindrach jeszcze działa, bo ten model jest narażony na problemy z Nikasilem? Silnik z tym przebiegiem powinien mieć wyraźne problemy, jeśli pojawi się nieszczelność, czy nie jest to w cale takie oczywiste?

Układ jezdny do zweryfikowania w trakcie oględzin, lakierowane elementy mnie nie przerażają, pod warunkiem że nie ma szpachli, a jeżeli taka wystąpi na wymiennych elementach poszycia, to też nie do końca mnie przeraża.

Historia pojazdu na AutoDNA jest akceptowalna, pojazd nie był złomowany w USA.

Podsumowując, jestem skłonny kupić egzemplarz, który będzie wymagał kilkunasto (dwudziesto?)- tysięcznej inwestycji, natomiast samochód znajduje się dostatecznie daleko ode mnie, a nauczony doświadczeniem, na takie "okazje" nie do końca mam ochotę marnować czas, stąd moje pytanie do Was, co o tym myślicie?



Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.276
Odp: XK8, 1997
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 24, 2020, 18:46:06 pm »
Dlaczego uważasz, że tani?

To stary złom, zwykły XK. Bardzo prawdopodobne, że jest solidnie skorodowany od spodu. Do ceny chciałbyś dorzucić 20k zł? Ale to nadal będzie stary, niewiele warty XK.

Także okazji tu nie dostrzegam ;) A skoro masz realny budżet na poziomie 50-60k zł to może poszukaj czegoś z silnikiem 4.2?
Sam sobie w życiu jakoś nie radzę, Więc Biuro Porad dla innych prowadzę.

Offline mateusz86

  • Aspirant
  • Wiadomości: 2
  • Kocham to forum
Odp: XK8, 1997
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 25, 2020, 16:17:29 pm »
Dzięki, takiej odpowiedzi na otrzeźwienie umysłu potrzebowałem  :-super