Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Czy ktoś z Was posiada rocznik 93 z Niemiec?

(1/3) > >>

sebek1111:
Próbuje uruchomić alarm i pilota w swoim kocie. Dla aut z Niemiec nie jest nigdzie podana częstotliwość pilota. To pierwszy problem.

Po wejściu w tryb programowania pilota moje auto prawdopodobnie zachowuje się dziwnie (miga oświetlenie wnętrza, kierunki i pika syrena)

Tak jak na moim filmie (nie słychać pikania syreny bo była odłączona).

https://www.youtube.com/watch?v=cqDxCAxqEL8&feature=youtu.be

Jeśli ktoś z Was posiada kota z Niemiec (musi być z Niemiec bo każde państwo miało właściwie montowany inny moduł alarmu), to prosiłbym o:
1. wejście w tryb programowania pilota i sprawdzenie czy oświetlenie wnętrza powinno migać (oczywiście powiem jak to zrobić).
2. Jeżeli ktoś w takim aucie posiada sprawnego działającego pilota radiowego (nie podczerwień) to prosił bym o zdjęcie wnętrza pilota (płytki) co pozwoli mi ustalić właściwą częstotliwość pracy dla aut pochodzących z Niemiec.


katar83:
Zgaduje ze musi to byc 318mhz, z uwagi na to ze nie bylo wiele tych czestotliwosci plus pozniejszy x300 w niemczech jest 315mhz.

pablo21:
Po fotografii płytki nie ustalisz nic. Tam jest napisany zasięg 318-433MHz. W Twoim filmie samochód nie wydaje dźwięków, a powinien, może masz odłączoną syrenę lub system jest niesprawny. Żeby ustalić jaką masz częstotliwość systemu alarmowego musisz znać numer modułu. Znajdziesz go nad lewym tylnym nadkolem. Dostęp od strony bagażnika.

sebek1111:
Ustalę po fotografii płytki, nie boj się. Wiem na co patrzeć:) Numer modułu nic nie pomoże bo czestotliwość dla Niemiec nie jest podana w katalogach.(wymontowywałem go już oczywiście).  Syrena była celowo odłączona pisałem o tym, ale jest już podłączona. Pytanie jest czy lampka wnetrza powinna tak migac czy nie. Czy jest to normalne czy jest to zglaszanie bledu. Syrena pika w rytm lampki.

Katar nie jestem pewien czy jest to 318. Wlasnie z tego powodu ze w X300  z kolei jest 315.

Moduły na 318 maja numery DPP1057
            na  418                      DPP1058
                  433                      DPP1059
a niemieckie DPP1060

Cos mi sie wydaje, ze te moduły są na kompletnie inna czestotliwosc albo i zupełnie inne. W JDHT nic nie wiedzą na ten temat. Firma, która produkowała te moduły nie istnieje, jest to firma SCS/Frigette z USA.

Gdy poznam czestotliwosc pracy tego dziadostwa, to jestem w stanie  przestroic pilota ktorego posiadam (433MHZ) na wlasciwa czestotliwosc. No chyba, ze uda mi sie znalesc moduł na 433 to wtedy go poprostu wymienie. Jednak ciekawi mnie co siedzi w koncu w tych tajemniczych modulach niemieckich.

To co ? Są jacyś ochotnicy rocznik 93 Germany? :D

katar83:
Dawno dawno to bylo ale cos mi sie przypomina, ze u mnie lampka tez migala przy programowaniu. Jesli masz mozliwosc 'przestrojenia' to moze zwyczajnie sprobuj najpierw 318?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej