Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)
Strojenie
Bulldose:
Czesc,
Orientuje sie ktos czy w PL (albo powiedzmy czechach czy SK) - tak do kilkuset km od KRK jest ktos kto ogarnia strojenie Jagow?
Planuje pomodzic wydech i dolot w moim 4.2 i wypadlaoby to potem dostroic ;)
Driv3rrrr:
Ale to wolnossak? Jak tak to tam nie ma co ustawiać nawet po wymianie wydechu. W dolocie to tym bardziej nic nie podziałasz oprócz filtra
Bulldose:
Tak wolnossak, myslalem nad zrobieniem CAI z filtrem no i troche odetkac wydech, mowisz ze nie ma sensu po takiej operacji stroic?
Z poprzednich doswiadczen (wprawdzie nie z V8kami a japonskimi szlifierkami;) ) wydawalo mi sie ze zawsze po takich modach warto wystroic i sporo to daje.
Pzdr
PeterX:
W dżapańskich szlifierkach modziło się jeszcze kolektory wydechowe na 4-2-1,hehe, to były czasy. Postroić coś zawsze można, tylko jak nie ma doładowania to efekty niewarte wydanych pieniędzy.
ZAIC:
Stroić zawsze warto, a po wydechu i dolocie to i wolnossaka można poprawić. Wiadomo, że przyrosty nie będą takie, jak w motorze doładowanym, ale około 30 KM jest do ugrania na takim setupie. Na pewno poczujesz różnicę ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej