Autor Wątek: [x300] ustrojstwo w tunelu  (Przeczytany 1165 razy)

Offline strawinski

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 542
  • Daimler Six
[x300] ustrojstwo w tunelu
« dnia: Kwiecień 06, 2020, 19:44:23 pm »
witam.
Rozbierałem dzisiaj tunel środkowy i znalazłem ustrojstwo które ma luźne kable.
Pierwsze podejrzenie padło na coś od telefonu, ale nie mam pewności. Wyglada na podłączone trochę amatorsko. Jeden kabelek idzie pod tylne siedzenia.
Ktoś wie co to jest?
IMG-2579" border="0
IMG-2580-1" border="0

Offline jurkiel

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 33
  • X300 4,0 Sovereign
Odp: [x300] ustrojstwo w tunelu
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 06, 2020, 23:20:54 pm »
no ciekawostka,
ja u siebie mam okablowanie telefonu i troszke inaczej to wygląda :)
a do czegoś to jest podłączone ? - nazwa taka że trudno to wygooglać

ma diode - moze coś z alarmem, albo jakiś filtr anty-zakłóceniowy/wzmacniacz do anteny telefonu do szweckiej Noki :)
albo inteligentny system otwierania bramy :)
rozkręcaj i patrz co jest w środku :)
Zycie jest zbyt krótkie by jeździć nudnymi samochodami / Honda Accord CC7, Chrysler New Yorker, Lexus SC430, Honda Legend KA9, Volvo V70 2,5T, Volvo PV544, Mercedes W114 280C, Jaguar X300, Mercedes C140 500SEC

Offline strawinski

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 542
  • Daimler Six
Odp: [x300] ustrojstwo w tunelu
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 11, 2020, 21:40:27 pm »
Rozebrałem wszystko i na pewno było od telefonu bo szło do samej anteny, ale kable do podłączenia telefonu ucięte.

Offline jurkiel

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 33
  • X300 4,0 Sovereign
Odp: [x300] ustrojstwo w tunelu
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 14, 2020, 10:55:34 am »
Stawiam na wzmacniacz do anteny telefonu
 - otwory do chłodzenia  urządzenia
- pewnie dwa kalble do podłączenia zasialania ( dioda wskazująca zasilanie)
oraz jeden idący do anteny
Zycie jest zbyt krótkie by jeździć nudnymi samochodami / Honda Accord CC7, Chrysler New Yorker, Lexus SC430, Honda Legend KA9, Volvo V70 2,5T, Volvo PV544, Mercedes W114 280C, Jaguar X300, Mercedes C140 500SEC