Dział Techniczny > E-PACE (2017 - obecnie)

E pace Diesel DPF oraz rozcieńczenie oleju

(1/3) > >>

brawet:
Cześć, jakie macie przebiegi w swoich E pace?
Czy zdarzyło się komuś mieć problem z DPF bądź wyświetlił się komunikat o przedwczesnej zmianie oleju ?
Zadaje to pytanie ponieważ czytając forum UK natrafiłem na taki wątek, jest to też popularny wątek w Disco Sport.

https://www.epaceforums.co.uk/viewtopic.php?f=11&t=816
https://www.epaceforums.co.uk/viewtopic.php?f=11&t=785
https://www.discosportforums.co.uk/viewtopic.php?t=6132&start=50

brawet:
Z tego co widzę na szczęście nikt nie ma u nas tego problemu. Ja mam już 15 tysięcy przebiegu i wszystko jest ok. 2.0 180 km.

mir:
Ja mam 17 tys. i też nie mam takiego problemu - 2.0 180KM.
Generalnie autem jeżdżę tylko w trasy, jazda na krótkich odcinkach w mieście jest znikoma.
Ale...
Często w innych autach problem rozcieńczenia oleju wynika z przerwania wypalania filtra DPF.
Ja miałem tak w Mitsubishi ASX.
To niby inne filtry DPF, bo tam suchy, a tu mokry.
Czujnik właściwości oleju stwierdza jego zużycie i wyświetla komunikat o konieczności wymiany oleju.
Może tu jest podobnie?
W Opel Vectra miałem przeglądy co 50 tys. i też czujnik jakości oleju.
Skracał on czas wymiany w zależności od stanu oleju.

brawet:
W E pace mamy mokry czy suchy DPF?

q_nerk:
W oplu nie masz czujnika jakości oleju tylko algorytm który wylicza zużycie biorąc pod uwagę charakter jazdy, przebieg, czas, wypalenia dpf itd itp.
PRzypuszczam że w Jagu jest tak samo.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej