Autor Wątek: Zablokowana kolumna kierownicy-  (Przeczytany 632 razy)

Offline robarco

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Kocham to forum
Odp: Zablokowana kolumna kierownicy-
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 03, 2019, 09:14:33 am »
W dalszym ciągu nic nie wiadomo.
Okazuje się że w UK Breakdown Cover Insurance pokrywa usunięcie usterki elektrycznego systemu,
 ale nie pokrywa napraw w warsztacie ?.
Absurd, moga mi wymienic akumulator lub przebitą oponę.
Niestety pozostaje znaleść autoryzowany serwis który się tym zajmie.
Znając lokalnych majstrów od kotów to będzie się działo.

Mam jeszcze kilka dni zanim zabiora kota więc jeśli jakiś magik ma pomysł to będę wdzięczny za info.


Offline robarco

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Kocham to forum
Odp: Zablokowana kolumna kierownicy-
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 03, 2019, 23:58:44 pm »
Ten moduł opanowany.

I teraz dotarłem chyba do sedna.
Po wizycie w servisie żeby zamówić date przeglądu,
technik od kota, potwierdził że problem pewnie jest w IMO
Ale mają termin na następny tydzień i oczywiście diagnostyka najpierw itd... czyli kasa.
Wróciłem i:
Po podłaczeniu kompa znalazłem w opcjach servisowych SDD
Konfiguracje Modułu Istniejącego-Imobilajzer(Kolumna zablokowana) więc "RUN"
Włącz zapłon, wyłącz  itd...
Po 15 sek usłyszałem jak blokada się otwiera. LED pod szybą zgasła i auto odpaliło.
Komunikat imo skonfigurowane poprawnie.
Więc radość.
Problem z imobilajzerem.
Po 10min ,
 baterja OK i wysiadka z auta zamykam, otwieram działa,
ALE
Siedze w aucie i START ---komunikat o kolumnie znowu jest.
LED pod szybą mruga.
Klucz do slotu i komunikat że nie widzi klucza.

Teraz więc pytania:
Czy możliwe że klucz jest uszkodzony czy musi być tylko jeszcze raz zaprogramowany ?
Czy programowanie lubnowy klucz rozwiąże problem ?
Czy to raczej problem z jakimś modułem w aucie odbiornikiem , i gdzie ten moduł wogóle jest ?



Online Amper

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Kocham to forum
Odp: Zablokowana kolumna kierownicy-
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 04, 2019, 11:50:49 am »
Czytam Twój wątek i pomimo, że nie wiem jak Ci pomóc, to trzymam kciuki, abyś rozwiązał problem ostatecznie.

Jaki komputer do XF sobie kupiłeś?

Offline robarco

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Kocham to forum
Odp: Zablokowana kolumna kierownicy-
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 04, 2019, 14:29:21 pm »
Panasonic cf53 + JLR IDS SDD v157.02 z kablem.
_________________________________________________________________________________________________________________

Może niektórym wyda się banalne ale mam pytanie w sprawie kluczy/pilota.
Czy mozna zakodować nowy klucz a własciwie transporder IMO kozystając z SDD.
Bo dodać klucz na pewno moge ale nie wiem jak to wygląda z transporderem czy synchronizowany jest automatycznie podczas dodawania pilota czy to oddzielny proces .
Czy konieczne jest szukanie fachowca z magicznym pudełkiem ??


Na marginesie
Wizyta serwisowa w Jaguar Service Centre / Croydon
Podłączenie pod komputer i ustalenie usterki Ł265 +VAT
Każda godzina pracy podczas szukania usterki Ł170
Po diagnozie :
Koszt części + robocizna.
(Średni koszt nowego kluczyka z zaprogramowaniem Ł260+Vat)
Czyli oceniam serwis na około Ł 800-1200 za nowy klucz i listę co jeszcze trzeba zdziałać
Zatem polecam Jaguara szczególnie w UK
To jeszcze nic w porównaniu z cena klucza do Range Rover® Evoque 2018 Cena od:Ł900

Konkurencja robi klucz do kota za Ł110-130 i RR za Ł200

Pozdrawiam.
   

« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2019, 15:18:36 pm wysłana przez robarco »