Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)

Bicie kół, opony czy felgi? - zagadkę badało 6 serwisów bez skutku [Warszawa]

(1/1)

rd5:
Witam serdecznie,
przy jeździe auto mocno wibruje. Koła to Sepang 20, zaczęło się jakiś czas temu. Auto długo stało w serwisie więc może opony są jajowate co do felg opinie serwisów od "takich prostych felg w życiu nie widziałem" po "felgi do wyrzucenia".

Jedna prawdopodobnie jest uderzona to ok - przyjmuję fakt do wiadomości. Ale pozostałe? Czy ktoś umie czytać ich wykresy z badań Hunterem? Wyniki z "Renowacja felg" są z września - felgi wróciły w ramach reklamacji, wyniki z maja z innego serwisu gdzie było tylko badanie.
Nic w tym czasie nie było robione z kołami. Może ktoś poleci warsztat w Mazowieckim, który mógłby to zrobić? Wiem, że dwuczęściowe felgi nie ułatwiają sprawy. Dziś rozmawiałem z firmą Felgus ale jak zaproponowałem zapłatę od razu po teście drogowym z pozytywnym wynikiem to okazało się, że dwuczęściowych nie chcą naprawiać.

Miałem parę lat temu problem z wyważeniem i po wielu próbach udało się na Arkuszowej 170 w Wawie, słyszałem, że właściciel już rzadko tam bywa i jakość spadła - może ktoś ma doświadczenie z ostatniego roku. Nie udało mi się dzisiaj jeszcze ustalić.

W linku wyniki testów

https://we.tl/t-mzZaQb7bjT

Pozdrawiam
Rd5

marti:
Polecam Serwis Gum na Ul. Okaryny 15 Ursynow, mam ten sam rozmiar felg i z moimi dają sobie rade bez problemu, spróbuj. Pozdrawiam

rd5:
Dziękuję Ci za odpowiedź, czy orientujesz się może czy robią badanie na maszynie Hunter (test drogowy) i czy naprawiają koła? Bo jeżeli problem leży jednak w felgach to trzeba je wyprostować. Może jest na forum ktoś kto na podstawie załączonych wartości z doświadczenia powie czy to felgi czy też opony? Albo jakiś zakład, który dobrze naprawia felgi.

rd5:
Ok już widzę, robią test drogowy :)

a1410:
Może zastanów się nad przejściem na oryginalne, jaguarowskie 18stki? Miałem ten sam problem z Sepangami 20stkami, co jakiś czas na skutek wpadania w dziury felgi się krzywiły, opony ósemkowały i miałem drgania. Kupiłem w sieci komplet oryginalnych 18stek, zakupiłem do nich komplet nowych opon w rozmiarze 235/50/18 i...wszystkie problemy zniknęły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki   :-clap Cały zakup zamknął się w kwocie 2500zł ale dzięki temu auto prowadzi się spokojniej, dziury w drogach tak jakby "wyparowały", a Jaguar zrobił się komfortowy jak poduszkowiec.
Podsumowując: Sepangi wyglądają na Jaguarze ślicznie, tak jak lekkie wysokie szpilki na nodze Marceliny Zawadzkiej, ale tak samo jak te szpilki nadają się tylko do stania w miejscu i podziwiania, ewentualnie do poruszania się po równiutkim jak stół parkiecie/asfalcie, do normalnego przemieszczania się po różnych nawierzchniach nie są najlepszym rozwiązaniem...
Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej