Autor Wątek: Zlecę wymianę silnika w S-Type R lub jakiś warsztat z polecenia. Trójmiasto  (Przeczytany 1744 razy)

Offline edi_roza

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Kocham to forum
Cześć. Zabieram się za ratowanie mojej drugiej Rki. Poszukuję kogoś kto się podejmie wstawienia silnika plus połączenia go ze skrzynią oraz podłączeniem elektroniki (tj wszystkich wtyczek). Resztę mogę zrobić we własnym zakresie. Ewentualnie jakiś polecany warsztat co nie weźmie za to miliona złotówek. Drugi silnik jest kompletny z wiązką elektryczną oraz całym osprzętem więc nie trzeba niczego składać. Jestem w stanie pomagać przy tej operacji. :-help :-help :-help

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.072
Odp: Zlecę wymianę silnika w S-Type R lub jakiś warsztat z polecenia. Trójmiasto
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 08, 2019, 20:30:54 pm »
Ja nie jestem mechanikiem a przekładkę zrobiłem sam i to pierwszy raz w życiu
 Polwcam robić to od dołu z wózkiem łatwiej według mnie i więcej miejsca. Jedynie podnośnik potrzebny. Nie ma tragedii ,napęd jak napęd .

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwiązania złożonych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.

Offline edi_roza

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Kocham to forum
Odp: Zlecę wymianę silnika w S-Type R lub jakiś warsztat z polecenia. Trójmiasto
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 08, 2019, 20:53:34 pm »
Nie mam kompletnie pojęcia jak się do tego zabrać, co potrzebuję i czy dam radę sam bez niczyjej pomocy. A jak mam się zablokować w jakimś momencie to chyba wolę to zlecić komuś  :-nie

PS. Co masz na myśli mówiąc `od dołu`?

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.072
Odp: Zlecę wymianę silnika w S-Type R lub jakiś warsztat z polecenia. Trójmiasto
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 09, 2019, 10:44:50 am »