Dział Techniczny > XJ X351 (2009 - obecnie)

Jaguar XJ 351

(1/2) > >>

Jackie:
Cześć,
Chciałbym się dowiedzieć jak wyglada sprawa z awaryjnością modelu xj351, aktualnie mam forda mustanga i właśnie planuje przesiąść się na Jaga. Z góry przepraszam jeśli nie trafiłem w dział i proszę jakiegoś moderatora o przeniesienie tematu w odpowiedni. Czy koszty serwisu są dużo droższe od mercedesa/BMW, czy pneumatyka bo z tego co się orientuje w jagu często pada i jest droga w naprawie? Dodam ze interesuje mnie tylko 3 litrowy diesel, również byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł mi powiedzieć jak wyglada jego awaryjność.
Z góry dzięki za odpowiedzi,
Pozdrawiam!

rmazurek:
Witaj,

Nie moge odpowiedziec na Twoja prywatna wiadomosc bo masz pelna skrzynke.

Osobiscie nie mialem zadnych wiekszych problemow  - wg mnie wazne zeby regularnie serwisowac, nie palowac na zimnym i nie gasic od razu po ostrej jezdzie. Tak naprwade najwieksze znaczenie (jesli kupujesz uzwyke) ma to jak auto bylo traktowane przez poprzedniego wlasciciela - warta dolozyc i kupic uzywke od dilera - wtedy masz dodatkowa gwarancje dajaca pewnosc ze nawet gdy cos zlego sie jednak wydazy - powinno to byc pokryte gwarancja.

Jackie:
A jak wyglada spalanie w tej jednostce? Mniej więcej w mieście i na trasie?

rmazurek:
O spalaniu pisałem w tym temacie:

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,39394.msg303219.html#msg303219

kamis:
Nie wiem jakie macie doświadczenia z gwarancją serwisu, ale ja mam beznadziejne. Otóż gwarancja rozszerzona JLR jest po prostu żartem - bardzo drogim. Nie polecam nikomu. Pieniądze wyrzucone w błoto.

Samo auto jest ok. Spalanie kosmiczne - niskie. Jeździ fajnie. Natomiast po 6-7 latach zaczyna się sypać. Nie kupiłby starszego niż 2-3 letni z perspektywą jeżdżenia max. 5 lat.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej