Autor Wątek: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer  (Przeczytany 3679 razy)

Offline Maniek1983

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Kocham to forum
Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« dnia: Maj 26, 2019, 07:38:36 am »
Witam czy w tych byl montowany fabryczny imobilajzer

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 994
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 26, 2019, 12:26:15 pm »
Był , pod klawiaturką od komputera pokładowego było wejście , gdzie wsuwało się takiego pendriva z pastylką w środku .
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

Offline Maniek1983

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Kocham to forum
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 26, 2019, 22:18:05 pm »
To musze zdemontowac licznik i rozebrac go ?

Offline Maniek1983

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Kocham to forum
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 26, 2019, 22:42:02 pm »
 Jak to odlacze to auto zapali ?

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 994
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 27, 2019, 13:15:27 pm »
W instrukcji do XJ40 jest napisane , że po odłączeniu immobilaizera w ciągu 15 sekund auto się blokuje i słychać dwutonowy dźwięk ( nie wiem dokładnie jak to tłumaczyć , bo mam instrukcje po Niderlandzku ). Generalnie jak w każdym aucie , zgubisz pastylkę , i jest uziemione .
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 768
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 27, 2019, 22:24:32 pm »
Jaguar XJ6 dobrze prawi bo mam akurat w swoim immobiliser, wkladasz go piknie raz i mozesz go odpalac a jak go nie odpalisz w tym czasie przez okolo 10 sekund to znow 2 razy piknie ze tak jakby sie "rozlacza" i po tym znow musisz go wlozyc zeby moc go odpalic bo bez tego mozesz krecic ile chcesz i nie zapali.

Offline Maniek1983

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Kocham to forum
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 29, 2019, 20:25:23 pm »
Zdemontowalem ten plastik co jest pod klawiaturka w liczniku i nic takiego nie widze

Offline wtom

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 286
  • wszystkie kotki są fajne
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 29, 2019, 23:14:20 pm »
nie wiem czy jest to fabryczne, wygląda na dokładkę rzemieślniczą firmowaną przez jaguara.
ja mam to wyprute i spokój.

Offline Maniek1983

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Kocham to forum
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 30, 2019, 14:12:29 pm »
Ja tego nie widze odkrecilem ta klapke od klawiaturki i nic a pompa dalej nie idzie po zaplinie mialem nadzieje ze to to bedzie

Offline wtom

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 286
  • wszystkie kotki są fajne
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 30, 2019, 14:53:27 pm »
immo nie jest w klawiaturze. był montowany w pokrywie tapicerskiej pod kierownicą po prawej w bliskiej okolicy kluczyka.jedyna blokada pracy pompy paliwa to niesprawny czujnik położenia wału. jak komp nie widzi obrotów to nie puści pompy. sprawdź jeszcze czy nie masz wybity wyłacznik zderzeniowy

Offline BlackJag

  • Aspirant
  • Wiadomości: 6
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 30, 2019, 16:08:23 pm »
a gdzie znajduje sie ten wyłacznik zderzeniowy?

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 994
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 30, 2019, 16:31:07 pm »
Wyłącznik zderzeniowy jest w okolicach podnóżka , ale gdyby był wyrzucony , to komputer pokładowy byłby martwy ,a jedynie radio by działało .
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

Offline BlackJag

  • Aspirant
  • Wiadomości: 6
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 30, 2019, 16:48:02 pm »
Rownież, mam problem z 40 rocznik 1994  Auto posiada immobiliser(tak jak kolega wczesniej, wspomniał maly pendrive), samochod zamykany na klucz manualnie(bo pilot nie dziala) Wszystko działało normalnie do czasu. Mianowicie przy probie otworzenia auta i odpalenia, zaczyna wyć. Odpala sie syrena( sygnał dzwiekowy) i swiatła migaja. Immo po wlozeniu pika raz tak jak zawsze, ale pompa nie podaje i nie mozna uruchomic auta, skrzynia biegow tez jest zblokowana. Jedynie odlączenie akumulatora powoduje zaprzestanie wycia. Po podlaczeniu ponownie akumulatora, po 10/15s auto zaczyna ponownie wydawac dzwięki ;( W podlokietniku znajduje sie security off/on ale nigdy tego nie ruszałem. Czy ktoś ma pomysł co jest przyczyna tego alarmu?

Offline Maniek1983

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Kocham to forum
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 30, 2019, 21:19:46 pm »
Ale jesli czojnik polorzenia walu jest zepsuty to wydaje mi sie ze pompa powinna nabic cisnienie jesli da cie zaplon a dopiero jak sie kreci rozrusznikiem to czujnik daje sygnal na pompe i wtryski ale pewien nie jestem

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 994
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Odp: Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 31, 2019, 13:23:59 pm »
Rownież, mam problem z 40 rocznik 1994  Auto posiada immobiliser(tak jak kolega wczesniej, wspomniał maly pendrive), samochod zamykany na klucz manualnie(bo pilot nie dziala) Wszystko działało normalnie do czasu. Mianowicie przy probie otworzenia auta i odpalenia, zaczyna wyć. Odpala sie syrena( sygnał dzwiekowy) i swiatła migaja. Immo po wlozeniu pika raz tak jak zawsze, ale pompa nie podaje i nie mozna uruchomic auta, skrzynia biegow tez jest zblokowana. Jedynie odlączenie akumulatora powoduje zaprzestanie wycia. Po podlaczeniu ponownie akumulatora, po 10/15s auto zaczyna ponownie wydawac dzwięki ;( W podlokietniku znajduje sie security off/on ale nigdy tego nie ruszałem. Czy ktoś ma pomysł co jest przyczyna tego alarmu?


Ten przełącznik w podłokietniku jest od alarmu . Ja miałem problem jak zdechła mi bateria w pilocie .  Wyszedłem na stacji , zatankowałem i zamknąłem go z pilota , ale jak wróciłem nie mogłem otworzyć . Musiałem otworzyć samochód z kluczyka podczas gdy alarm był uzbrojony , no i zaczął właśnie wyć , ale odpaliłem go normalnie ( widocznie przy wyjącym alarmie immo nie pozwala odpalić auta ) . Spróbuj wyłączyć alarm i zobaczyć , co się stanie po zamknięciu i ponownym otwarciu z kluczyka ( nie powinien wyć , chyba , że w któryś  siłownik w drzwiach nie odbija ).
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )