Autor Wątek: XJ vs XJR  (Przeczytany 564 razy)

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 731
Odp: XJ vs XJR
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 05, 2019, 17:34:53 pm »
Mój xjr wedle mnie ma zawieszenie adekwatne do wielkości auta i możliwości silnikowych. Jedziesz wolno jest miękkie i komfortowe ,zaczynasz dynamiczną jazdę amory się usztywniają. Wiadomo miechy zawsze będą miały inna charakterystykę względem sprężyn. Miałem eskę wR to tam dopiero było czuć jezdnie ,normalnie jak w gokarcie. Chciałeś nim bujnac stojąc na progu ani drgnął ale zakręty dobrze trzymał.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwiązania złożonych problemów.
X 350 xjr Czarny Książe

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 954
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Odp: XJ vs XJR
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 05, 2019, 19:37:32 pm »
Super V8 ciężko znaleźć , bo mało ich zrobili , a i to że ma takie same heble, silnik i skrzynie co XJR , a do tego miękko zestrojony zawias czyni go idealnym połączeniem szybkości i komfortu . Nie wiem jak w zwykłym XJ-cie , ale mnie zdziwiła ilość miejsca na nogi z tyłu , w porównaniu z XJ40 jest go dość sporo nawet za kierowcą , do tego tylna kanapa w elektryce z zagłówkami włącznie . W mojej wersji brakuje jedynie monitorów w zagłówkach i odtwarzacza DVD do nich w bagażniku ( mam jedynie kable i zaślepkę ). Wyposażenie jet bardzo bogate , ale są też denerwujące rzeczy , takie jak nawiew , np. jest zima , masz ustawione 22 stopnie , i moje pytanie jest takie , na kiego grzyba samochód włącza dmuchawę od razu po odpaleniu , żeby pakowała lodem do środka . A teraz przesiadasz się do XJ40 , odpalasz , ustawiasz taka sama temperaturę i tryba auto ( tak samo jak w X350 włącznie z nawiewem na nogi ) , i co i nic nie leci z kratek , nic nie wieje , do puki silnik nie osiągnie minimalnej temperatury ( czyli do puki wskazówka temperatury nie zejdzie z niebieskiego pola ) , wtedy automatycznie otwierają się klapy i z zadaną prędkością dmuchawy leciu już lekko ciepłe powietrze . I najważniejsza rzecz przy X350 , jak nie masz wiaty albo garażu , to przy gradobiciu zasuwasz z kocami kołdrami , żeby go ochronić , bo blacha jest trochą grubsza od serwetki ( rozumiem , że aluminiowy , ale w niektórych miejscach , to strach mocniej gąbką myć , bo jeszcze się wgniecie ) .
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

Offline marti

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 203
Odp: XJ vs XJR
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 05, 2019, 23:43:08 pm »
Jaguarxj6 nawiew w 350 działa tak samo jak xj40, zawsze zaczyna pracować jak silnik złapie temperaturę, jak u Ciebie załącza się od razu to jest coś nie halo. Co do x350 ogólnie to nie ma sensu kupować go z silnikiem wolnossącym, auta z kompresorem mają  bardzo podobne koszty utrzymania, a różnica w jeździe na co dzień jest nie do porównania, super v8 jest najlepsze, ale dobre sztuki są drogie, i chętnych wyłożyć takie pieniądze jest niewielu 

Offline Haenes90

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Kocham to forum
Odp: XJ vs XJR
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 06, 2019, 10:50:33 am »
Jaguarxj6 widzę że kolega z Lublina. Z ciekawości można by zobaczyć gdzieś Twojego jaga? Raz tylko miałem kontakt z xj a chciałbym sobie go dokładniej obejrzeć, przymierzyć 🤔

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 954
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Odp: XJ vs XJR
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 06, 2019, 11:19:04 am »
marti - skoro w X350 ma być tak samo jak w XJ40 , to muszę się temu przyjrzeć , bo to bardzo wnerwia

Haenes90 - poszło na PW
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )