Autor Wątek: Ogranicznik Prędkosci (Wersja Amerykanska)  (Przeczytany 1756 razy)

Offline mbolo

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Kocham to forum
Ogranicznik Prędkosci (Wersja Amerykanska)
« dnia: Kwiecień 09, 2019, 13:18:23 pm »
Czy ktoś wie jak to ściągnąć i ewentualnie gdzie można to zrobić ? XJ350 V8 4,2 rok 2004

Offline mbolo

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Kocham to forum
Odp: Ogranicznik Prędkosci (Wersja Amerykanska)
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 05, 2019, 22:25:57 pm »
Czy nie da się tego zrobić, że nikt nie odpowiada ?

Offline a1410

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 371
  • X350 XJR 2004, X308 XJR 1998
Odp: Ogranicznik Prędkosci (Wersja Amerykanska)
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 06, 2019, 19:10:55 pm »
Wystarczy trochę się wysilić i poszukać, bo temat był już wałkowany. Prosta odpowiedź: nie da się...

Offline mbolo

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Kocham to forum
Odp: Ogranicznik Prędkosci (Wersja Amerykanska)
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 06, 2019, 19:18:06 pm »
Dzięki nie mogłem znaleść

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.072
Odp: Ogranicznik Prędkosci (Wersja Amerykanska)
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 06, 2019, 21:35:04 pm »
A kolega z Będzina powiada że ściąga ograniczenia ,chyba że chodzi tylko o wersję inne niż USA.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwiązania złożonych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.

Offline mbolo

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Kocham to forum
Odp: Ogranicznik Prędkosci (Wersja Amerykanska)
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 07, 2019, 07:34:14 am »
Mogę dostać namiary na Kolegę ?

Offline a1410

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 371
  • X350 XJR 2004, X308 XJR 1998
Odp: Ogranicznik Prędkosci (Wersja Amerykanska)
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 07, 2019, 16:17:47 pm »
Wyjaśnię coś na przykładzie mojej poliftowej E38 750i z ostatniego rocznika produkcji tego modelu. Otóż poliftowa E38 i Jaguar X350 to są od strony elektroniki i zarządzania nią bardzo podobne samochody. Od 2002 roku jestem członkiem forum siódemek, na którym problem zdjęcia ogranicznika 250km/h był przerabiany na wszystkie możliwe sposoby i gdy w przypadku przedliftowej E38 sprawa jest trudna, ale wykonalna, to poliftowa, która ma już zupełnie inny system zarządzania elektroniką, jest nie do przerobienia. Nikomu, powtarzam to jeszcze raz, nikomu spośród wielu tysięcy użytkowników poliftowej E38 750i nie udało się zdjąć ogranicznika, gdyż robi się to tylko softem i potrzebny jest 8-cyfrowy kod dostarczany przez fabrykę. Próbowałem poprzez mój dawny autoryzowany serwis BMW w Olsztynie, prowadzony wtedy przez Fotę zdobyć ten kod, gdyż kolega pracujący w tym serwisie użył wobec centrali w Monachium argumentu, iż samochód jest zarejestrowany w Polsce, a Polski nie obejmowała umowa zawarta przez niemieckich producentów samochodów dotycząca sztucznego ograniczenia V-max do 250km/h. Po kilku dniach serwis otrzymał odpowiedź, że kodu nie dostanie i to bez żadnego wytłumaczenia, po prostu nie bo nie.
A dane dotyczące V-max są zapisane w kilku sterownikach i tylko wejście przez zakodowane menu komputera samochodu zmienia te dane we wszystkich sterownikach jednocześnie. Mając ten kod dostępu można ogranicznik v-max ustawić sobie dowolnie.
Podejrzewam, że w X350 sprawa wygląda podobnie...
Pozdrawiam 
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2019, 17:16:39 pm wysłana przez MicGin »

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.072
Odp: Ogranicznik Prędkosci (Wersja Amerykanska)
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 08, 2019, 06:51:57 am »
Skontaktuj się z nietypowywarsztat.pl

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwiązania złożonych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.