Autor Wątek: Jaguar XF 5.0 Moduł PDC  (Przeczytany 1526 razy)

Offline Endrju

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Nie trzeba było pić!
Jaguar XF 5.0 Moduł PDC
« dnia: Październik 11, 2021, 19:43:44 pm »
Witam.
Miałem trochę problemów z kamerą i czujnikami parkowania, opanowałem uszkodzone czujniki oraz kamerę. Nie działa mi jedno wejście w module PDC. Mam pytanie, czy moduł PDC po wymianie wymaga programowania.
Po imprezie obudziłem się jako właściciel taniego (!!!) Jaguara XF. Nie pytajcie więc po co go kupiłem...

jest Jaguar XF 5.0
BMW 530 E60
BMW 540 E39
BMW 525 E39
BMW 523 E39
BMW 320 E46
Polonez (Borewicz)
Fiat 125p
Fiat 126p

Offline Endrju

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Nie trzeba było pić!
Odp: Jaguar XF 5.0 Moduł PDC
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 20, 2021, 19:37:11 pm »
No więc sprawdziłem, jeśli moduł ma wszystkie zgodne dane ( numery, typ, can, itp ) startuje bez problemu, bez programowania.

Po imprezie obudziłem się jako właściciel taniego (!!!) Jaguara XF. Nie pytajcie więc po co go kupiłem...

jest Jaguar XF 5.0
BMW 530 E60
BMW 540 E39
BMW 525 E39
BMW 523 E39
BMW 320 E46
Polonez (Borewicz)
Fiat 125p
Fiat 126p

Offline rmazurek

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.072
Odp: Jaguar XF 5.0 Moduł PDC
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 21, 2021, 06:25:29 am »
Wiazka w klapie sprawdzona?
Jest:
I-Pace HSE Black 24MY/ XE 2.0d AWD / MX-5 NB 1.8 TURBO!

Były:
I-Pace HSE 21MY
E-Pace 2.0d AWD
XJ 3.0D
A1 1.4 TFSI
XF 3.0D
Fiesta 1.0
Accord 2.2 ictdi
Carisma 1.8 GDI
Punto 1.2
323f BG 1.8
Corsa A 1.2

Offline Endrju

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Nie trzeba było pić!
Odp: Jaguar XF 5.0 Moduł PDC
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 21, 2021, 21:48:39 pm »
Problemy z wiązką w klapie są mocno przereklamowane...
Po pierwsze nie powodują wyłączenia całego systemu wspomagania parkowania a po drugie są bardzo łatwe do sprawdzenia i naprawy. Poza tym dotyczą głównie kamery cofania.
Zdecydowanie większym problemem jest wiązka w przednim zderzaku. Idiotyczne rozwiązanie ze wspólnym zasilaniem i wspólną masą połączone i zabezpieczone koszulką termokurczliwą. Nie ma takiej możliwości, żeby nie rozpadło się po paru latach.
Każde uszkodzenie tej wiązki powoduje wyłączenie całego systemu. Dostęp do miejsca w którym wcześniej czy później dojdzie do uszkodzenia wręcz koszmarny.
Na szczęście uszkodzony moduł nie wymagał programowania i wszystko już działa na 100%
Po imprezie obudziłem się jako właściciel taniego (!!!) Jaguara XF. Nie pytajcie więc po co go kupiłem...

jest Jaguar XF 5.0
BMW 530 E60
BMW 540 E39
BMW 525 E39
BMW 523 E39
BMW 320 E46
Polonez (Borewicz)
Fiat 125p
Fiat 126p