Dział Techniczny > E-PACE (2017 - obecnie)

Jakiego E-Pace'a kupic ....

<< < (2/4) > >>

mojomr:

--- Cytat: sobrus w Grudzień 06, 2018, 22:11:57 pm ---Czy naprawdę spalanie wersji benzynowej to taki problem gdy się kupuje auto za 200tys zł?

Te parę tysięcy na paliwo rocznie więcej, przy chociażby olbrzymiej utracie wartości tego auta to wygląda jak dodatek "na waciki".
--- Koniec cytatu ---
Słuszna uwaga, toteż w ogóle nie zastanawiam się nad kwestią spalania (odpowiedziałem jedynie na pytanie).


--- Cytuj ---Wydaje mi się też, że mocniejszą wersje łatwiej będzie kiedyś odsprzedać.

--- Koniec cytatu ---
Założyłem, że w ogóle będzie trudno później odsprzedać więc z założenia zostawię salonowi po leasingu.

Yoohas:

--- Cytat: mojomr w Grudzień 06, 2018, 21:58:43 pm ---Być może ale nie widzę związku? Moja poprzednia KIA Optima też była lepiej wyposażona.

--- Koniec cytatu ---

Chodzi mi tylko o to, że w tym pułapie dorzuciłbym jednak te 20k zł do lepszego silnika. Rata wzrośnie nieznacznie a jednak przy podstawowym silniku bywają poważne luki w wyposażeniu. Choć nie przyglądałem się konfiguratorowi.

Nie mam też pewności, czy mocne wersje się dobrze odsprzedaje. Szczególnie taka benzyna paliwożerna - w dodatku tak skonstruowana, że będzie cierpieć na większość bolączek współczesnego diesla ;)

Też bym zostawił salonowi auto.

mojomr:

--- Cytat: Yoohas w Grudzień 06, 2018, 23:52:26 pm ---
Chodzi mi tylko o to, że w tym pułapie dorzuciłbym jednak te 20k zł do lepszego silnika. Rata wzrośnie nieznacznie a jednak przy podstawowym silniku bywają poważne luki w wyposażeniu. Choć nie przyglądałem się konfiguratorowi.
--- Koniec cytatu ---
W zasadzie się zgadza ;D Ale ponieważ dość dobrze wiem czego chcę i co samochód musi mieć a co zbędne, to udało mi się tak skonfigurować auto, że cenowo nie zabija :D Mój pierwszy diesel - traktuję to jako "rozpoznanie bojem"  :-yipee


--- Cytuj ---Nie mam też pewności, czy mocne wersje się dobrze odsprzedaje. Szczególnie taka benzyna paliwożerna - w dodatku tak skonstruowana, że będzie cierpieć na większość bolączek współczesnego diesla ;)
--- Koniec cytatu ---
Dlatego decyzja o niewykupowaniu.

MaArek77:

--- Cytat: sobrus w Grudzień 06, 2018, 22:11:57 pm ---Czy naprawdę spalanie wersji benzynowej to taki problem gdy się kupuje auto za 200tys zł?
Rozumiem gdy się kupuje X-Type za 15 tysięcy.

Te parę tysięcy na paliwo rocznie więcej, przy chociażby olbrzymiej utracie wartości tego auta to wygląda jak dodatek "na waciki".
Tym bardziej jeżeli mocniejszy diesel też poniżej 10 nie schodzi.

Wydaje mi się też, że mocniejszą wersje łatwiej będzie kiedyś odsprzedać.

--- Koniec cytatu ---

Kolega ma błędne i dla wielu głupie myślenie.

zakup auta to jedno a utrzymanie to drugie.
Ja podkreśliłem że nie kupie nowego za 200-250 tys zł tylko 2 letnie za ok 140-150 tys zł. I nie będzie "ratki" rzuconej w koszty i odpisu paliwka.

I jest różnica czy 250 koni a mając taką moc nikt nie będzie uprawiał ecodrivingu chlapnie w mieście 12-15 benzyny czy 9-11 ropy.

Bo wszystkie testy które czytałem mówią że wersja PB 250 nie da sie zejść średnio poniżej 10, a jak sie poprzyspiesza lub leci autostrada to 15.

Diesel czy 180 czy 240 wielkich różnic spalania miał nie będzie.
A przypominam ze w Niemczech mamy ok 22 centy różnicy na litrze paliwa między ON a PB.

Ja wole 4-6 tys zł nie przepalać w powietrze i jeździć tak samo, ta kasę wydam na zagraniczne wakacje lub na opony do tego auta.
Ciężkie czasy idą, kto wie czy PB nie będzie powyżej 6 zł za litr

MaArek77:
A co koledzy sadzą o założeniu instalacji LPG do E-Pace'a bądź podniesieniu mocy w 180 koni dieslu tak rozsądnie na 210 i z 50 Niutonometrów?

Bo jak nie żadna z tych opcji to zostaje masakrycznie droga 240-stka w dieslu, przypominam 24 tys zł droższa jako nowa od 180 diesla.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej