Autor Wątek: Skrzynia 6ph24 tryb awaryjny P0783  (Przeczytany 1229 razy)

Offline Alekamst

  • Aspirant
  • Wiadomości: 4
  • Kocham to forum
Skrzynia 6ph24 tryb awaryjny P0783
« dnia: Lipiec 09, 2018, 13:05:07 pm »
Witam wszystkich i chciałbym przedstawić problem z moim kotem .mianowicie skrzynia przechodzi w tryb awaryjny (błąd P0783) dzieje się tak szczególnie gdy przejade spory dystans poza miastem i wracam.przy prędkości około 50 km/h auto szarpie delikatnie dwa trzy razy i się włącza.szczegolnie często się zdarza przy jeździe pod górę i na njerownosciach. Sprawdzałem stan oleju w skrzyni i wszystko grało. Czy ma ktoś jakieś pomysły co i od czego zacząć. Z góry dzięki.

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.072
Odp: Skrzynia 6ph24 tryb awaryjny P0783
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 11, 2018, 09:43:09 am »
Jesli olej i poziom ok zostaje elektryka. Zawory i ich okablowanie i wtyczki. Chodź tez wskazuje na lewarek-wybierak. Jak co mam taka skrzynie tyle co wyjęta z przebiegiem ok 170000 km.
Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwiązania złożonych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.

Offline Alekamst

  • Aspirant
  • Wiadomości: 4
  • Kocham to forum
Odp: Skrzynia 6ph24 tryb awaryjny P0783
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 11, 2018, 10:53:17 am »
Też dochodzę do wniosku że to jakieś elektrozawory albo magnesy i sterowniki niestety nikt nie powie dokładnie co i jak i każdy zgaduje a później się kończy na mega rachunku za mechanika a problem zostaje.jakies jeszcze podpowiedzi ?

Offline clashje

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Kocham to forum
Odp: Skrzynia 6ph24 tryb awaryjny P0783
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 11, 2018, 11:45:39 am »
A ja powiem Ci że miałem takie szarpanie, i wszystko się wyjaśniła jak w końcu skrzynia nie podawała sygnału o gotowości do uruchomienia silnika. Okablowanie, skrzynia traciła zasilanie i dlatego szarpała zwłaszcza na przejazdach kolejowych i po dziurach, czasem na ostrych zakrętach, aż w końcu korozja przerwała obwód i koniec. Teraz po naprawie okablowania zasilania nic nie szarpie. (przy okazji naprawiło się również radio bo oprócz kabla do zasilania skrzyni uszkodzone były inne kable)
Trochę będzie trudno znaleźć bo jeśli nie ma czystej przerwy to miernikiem ciężko będzie. musisz szarpać kablami i wtyczkami.
Jaguar S-type 3.0 v6 automat 2004r