Autor Wątek: XJ40 - Sovereign XJ6 1992 rok, 3.2 benzyna  (Przeczytany 371 razy)

Offline szummic

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Kocham to forum. Tak, KOCHAM.
XJ40 - Sovereign XJ6 1992 rok, 3.2 benzyna
« dnia: Kwiecień 08, 2018, 22:48:46 pm »
Dzień dobry,

Na sprzedaż piękny kot - Jaguar XJ40 w wersji Sovereign XJ6.

Egzemplarz wyjątkowy, bardzo zadbany, z pewną historią oraz od drugiego właściciela (przede mną był jedynie Pan z Belgii, który użytkował samochód od 1992 roku).

Więcej szczegółów pod poniższym adresem:

http://www.gieldaklasykow.pl/jaguar-xj6-sovereign-xj40-1992-44000-pln-warszawa/

Oglądajcie, oceniajcie, pytajcie.

Nie handluje samochodami, nie chcę się go pozbywać, a przekazać dalej komuś, kto zadba o niego co najmniej tak dobrze, jak ja się starałem.

Cena dla Forumowiczów JCP:
- 41.000 PLN

Kontakt:
- Michał: 668 345 879.

Pozdrawiam, M.

Online DB_36

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 82
  • ..:: Jaguar XJ40 ::..
Odp: XJ40 - Sovereign XJ6 1992 rok, 3.2 benzyna
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 09, 2018, 16:12:50 pm »
A byłem przekonany że tempomat nie występuje przy silniku 3.2
:-wstyd

Offline szummic

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Kocham to forum. Tak, KOCHAM.
Odp: XJ40 - Sovereign XJ6 1992 rok, 3.2 benzyna
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 09, 2018, 18:23:48 pm »
A jednak - jest i działa!  :-10points

Offline gonzo7

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 509
Odp: XJ40 - Sovereign XJ6 1992 rok, 3.2 benzyna
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 09, 2018, 20:34:14 pm »
Daj proszę jakiś normalny opis, bo zdjęcia daję wiele niedopowiedzeń, a przy tej cenie powinno ich być wcale.

Offline szummic

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Kocham to forum. Tak, KOCHAM.
Odp: XJ40 - Sovereign XJ6 1992 rok, 3.2 benzyna
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 09, 2018, 22:55:21 pm »
Rozbudowany opis jest pod linkiem, który zamieściłem powyżej, ale jeśli i to za mało to wklejam poniżej:

"Wyposażenie:
– klimatyzacja,
– radioodtwarzacz ze zmieniarką na 5 płyt,
– elektryczne szyby oraz lusterka,
– elektrycznie sterowanie fotele przednie,
– rozbudowany komputer pokładowy,
– tempomat,
– spryskiwacze reflektorów,
– centralny zamek.

Sprzedam absolutnie genialny samochód: Jaguar XJ40, model XJ6 Sovereign w pięknym, szampańskim kolorze. Wyjątkowy egzemplarz – zapraszam do lektury.

Jaguar XJ40 – jedyna w swoim rodzaju sportowa limuzyna produkowana przez brytyjską, legendarną już markę od 1986 do 1994 roku. Niepowtarzalna linia nadwozia, arystokratyczne pochodzenie, luksusowe wnętrze, a co najważniejsze – dusza… To właśnie te aspekty powodują, że model XJ jest gratką nie tylko dla miłośników motoryzacji, ale i dla wszystkich tych, dla których liczy się komfort, sportowe zacięcie, bezpieczeństwo, a także prestiż i nietuzinkowość.

Prezentowany egzemplarz wyposażony został w rzędowy, sześciocylindrowy silnik o pojemności 3.2 litra, który w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów zapewnia komfortowe warunki podróżowania, ale gdy zajdzie potrzeba potrafi też pokazać pazury… 200 koni mechanicznych w zupełności wystarczy, aby rozpędzić tę niemal dwutonową limuzynę do prędkości ponad 200 km/h. Zapewniam – robi wrażenie.

Silnik oraz skrzynia pracują bez najmniejszych problemów. Nie kopci, nie dymi, nie dławi się. Skrzynia nie szarpie i nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Akumulator zdrowy, samochód odpala bez protestów. Wszystkie kontrolki na desce gasną po rozruchu.

Nic nie hałasuje – podróż tym samochodem to czysta przyjemność. Brak jest jakichkolwiek poważnych wycieków. Spód auta jest wolny od rdzy i odpowiednio zakonserwowany. Zawieszenie świetnie tłumi nierówności, samochód jest zwarty i prowadzi się bardzo dobrze. Piasty kół nie posiadają luzów, łożyska pracują cicho, amortyzatory w bardzo dobrej kondycji.

Wszystkie szyby oprócz przedniej są fabryczne. Lampy, układ wydechowy, wnętrze oryginalne. Nic nie było kombinowane, tuningowane czy krzywdzone w jakikolwiek inny sposób.

W pełni sprawny komputer pokładowy, który nie wykazuje żadnych błędów!

Rok produkcji: 1992. Bardzo ważna informacja – samochód został sprowadzony z Belgii, gdzie posiadał tylko jednego właściciela od 1992 roku! Jestem jego pierwszym właścicielem w kraju i chcąc go zarejestrować musiałem oddać belgijski dowód rejestracyjny (zielony, starego typu – posiadam ksero). Znana jest historia serwisowa – posiadam pełną książkę oraz dwa kluczyki. Po rozkodowaniu nr VIN otrzymamy informację o szkodzie w 1997 roku (przy przebiegu nieco ponad 107 tys. km) na kwotę 1000-1500 euro. Przegląd w 2010 roku w Belgii wskazuje przebieg ponad 216 tysięcy km, dlatego też obecny – nieco ponad 233 tys. wydaje się być prawdziwym.

Oryginalnie wersja przystosowana do ruchu drogowego prawostronnego. Żadnych przekładek!

Wizualnie prezentuje się zjawiskowo. Karoseria wymagała delikatnych napraw (rdza na dołach drzwi, klapie bagażnika). Technologia naprawy na najwyższym poziomie – lakier świetnie położony. Chromy są bardzo zadbane, wszelkie plastiki czy wstawki są na miejscu. Brakuje jedynie emblematów na tylnej klapie. Wnęka bagażnika została zabezpieczona farbą antykorozyjną.

Na tę chwilę Jaguar jest zarejestrowany w Polsce, posiada ważny przegląd techniczny oraz ubezpieczenie OC.

Wnętrze samochodu jest również bardzo zadbane. Jasna skóra jest w doskonałym stanie. Brak poważniejszych przetarć czy dziur. Podsufitka jest cała, nie odkleja się. Drewniane dodatki w świetnym stanie, nic się nie łuszczy etc. Elektronika sprawna – klimatyzacja działa, szyby, sterowanie elektryczne fotelami, tempomat, centralny zamek, radio, wysuwana antena, spryskiwacze reflektorów również. Fabryczne głośniki zostały zmienione ze względu na fakt, że po prostu się pokruszyły i rozleciały. System odbudowany na głośnikach uDimension oraz Audison w oryginalnych miejscach (zależało mi na fabrycznym wyglądzie). Dołożona została również zmieniarka CD. Całość gra bardzo, bardzo przyzwoicie.

Autko stoi na pięknych, 17sto calowych oryginalnych alufelgach Jaguara wraz z zimowymi oponami Vredestein Wintrac Xtreme S by Giugiaro.

Samochód jest w ciągłej eksploatacji. Ostatnio wykonany został serwis klimatyzacji, wymieniony olej, świece, filtry. Wszystkie tuleje przedniego zawieszenia są nowe. Auto otrzymało również nową pompę paliwa oraz sprzęgło wiskotyczne.

Koszt ubezpieczenia OC to około 350 zł za cały rok! Auto nie musi być zabytkiem!

Wady samochodu? Jeśli mam się czepiać to dwa miejsca nadają się do minimalnych poprawek lakierniczych, a jeden podnośnik szyby raz działa, a raz nie. Na zimę można pokusić się o nową powłokę antykorozyjną podwozia. W niedalekiej przyszłości zaplanowana jest wymiana tarcz przednich oraz klocków.

Jest to egzemplarz, który w mojej ocenie jest absolutnie niepowtarzalny. Proszę mi wierzyć, że przed jego zakupem oglądałem kilka innych i w każdym „coś” było nie tak – albo naprawiane kielichy, albo samochód nadawał się cały do szpachlowania i lakierowania, albo kopcił i szarpał. Nie wspominając o wnętrzu, które pozostawiało wiele do życzenia. Zaznaczam, że oferowany samochód nie jest efektem odrestaurowania! Jest to fabryczny stan samochodu, który był normalnie użytkowany, ale przy tym troskliwie serwisowany i pielęgnowany.

Oferta skierowana do osób, które szanują swój czas i wiedzą, czego konkretnie poszukują, dlatego też więcej nie zachwalam, a po prostu zapraszam na oględziny. Osobom, które mają zamiar zawracać mi głowę w sobotnie popołudnie tylko po to, aby na samochód popatrzeć i się nim przejechać dla zaspokojenia własnej ciekawości z góry dziękuję. Wszystkim innym (czyt. poważnie zainteresowanym) mogę poświęcić nawet cały dzień. NIE POZBYWAM SIĘ SAMOCHODU, a pragnę przekazać w odpowiednie ręce, które dalej będą o niego dbać. Kwestia targowania i negocjacji cenowych – jeżeli uważasz, że cena jest wysoka, i „za 12 tysięcy mogę kupić takiego” – nic nie stoi na przeszkodzie, ale proszę mi o tym nie przypominać. Wiem, że można…"

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 528
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: XJ40 - Sovereign XJ6 1992 rok, 3.2 benzyna
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 10, 2018, 11:29:57 am »
Zapisywalem kiedys zdjecia Twojego xj40 jak za pierwszym razem wystawiles ogloszenie bo ladnie wygladal ale cena byla wtedy 2x nizsza, 26tysi z tego co pamietam bo znajomy chcial mnie ze soba zabrac bo myslal o jego zakupie.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2018, 11:34:04 am wysłana przez Demo »

Offline szummic

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Kocham to forum. Tak, KOCHAM.
Odp: XJ40 - Sovereign XJ6 1992 rok, 3.2 benzyna
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 10, 2018, 20:57:51 pm »
Zgadza się.

W międzyczasie oglądałem kilka innych egzemplarzy (w cenach rzędu 25-55 tyś. zł) i uznałem, że jeśli mam już się pozbywać swojego w tak DOBRYM stanie to na pewno nie za równowartość tego, co oferują inni w zdecydowanie gorszym stanie.

Poza tym - kot został od A do Z przeserwisowany, nowe koła, opony i kilka innych detali...

Nie zależy mi na szybkiej sprzedaży. Po prostu szukam nowego domu dla mojego kota :). A ten, który będzie chciał przygarnąć tego sierściucha musi odpowiednie pieniądze zostawić w zamian. Nic nie poradzę...

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 528
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: XJ40 - Sovereign XJ6 1992 rok, 3.2 benzyna
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 10, 2018, 21:32:59 pm »
Spoko, podoba mi sie ze normalnie na moja wiadomosc odpisales a nie jak wiekszosc zaczyna zoladkowanie sie i klocenie. Xj40 cenowo mozna podzielic na : auta do 15tysi w ktore trzeba wlozyc mniej lub wiecej $, kolejno miedzy 20 a 30 ktore sa juz w dobrym stanie po mniejszych lub wiekszych naprawach mechanicznych oraz blacharskich z normalnymi sladami zuzycia oraz kolejno miedzy 30 a 40 to auta z pierwszym lakierem, udokumentowana historia, cacy rodzynki itd. Opisywac cenowo rzadsze xj40 jak Majestic, Insignia itd. sadze ze nie ma sensu.