Autor Wątek: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc  (Przeczytany 1379 razy)

Offline Shadow_956

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 35
Odp: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 09, 2018, 13:28:21 pm »
Pęknięcie kolektora/pokrywy namierzone, także już jest pewność ze ten element zawiódł. Nowa część zamówiona, dam znać po wymianie 

Offline zbychuro

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 97
Odp: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 09, 2018, 20:32:01 pm »
Zamówiłeś tylko kolektor ssący ?Jeżeli tak to trzymam kciuki bo być może uda się i wszystko będzie szczelne.Wszystkie podkładki ,spreżynki wtryskiwaczy obowiazkowo nowe.Jeżeli chodzi o pozostałe części gł. przewody paliwowe od listwy do wtryskiwaczy i uszczelki przewodu pomiędzy listwami to cóż przy użyciu starych szczelność może uda się uzyskać stawiam 50/50 %.Każdy przewód zakończony jest z dwóch stron stożkami które są zaciskane w gniazdach poprzez przykręcenie srubami i one sie układaja w danym położeniu,przy ponownym montażu ułożenie jest minimalnie inne i poprzedni "odcisk" nie pasuje a wiesz jakie ciśnienia panują w układzie paliwowym !.Żaden serwis ani szanujący się mechanik nie wmieni samego kolektora ssącego /w citroenie nazywanego pokrywą / bo to generuje koszty w przyszłości  i niepotrzebne nerwy przy reklamacjach.Ale bywa że wszystko gra i bądż dobrej mysli.
Ja jestem po wymianie juz drugiego kolektora z kompletem wszystkich nowych częsci i wszystko super gra.
A propos myślałem że mi się uda i tylko jeden mi pęknie a w aso powiedzieli mi że wrócę na 100% za 2 -3 miesiące i wróciłem po 10 miesiącach i przebiegu 30tys.Pierwszy był prawy a teraz lewy.

Offline Shadow_956

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 35
Odp: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 09, 2018, 20:48:19 pm »
@zbychuro dzięki za odpowiedź, kierujac sie swoja wiedzą postąpił bym pewnie tak jak ty. Jedak zasiegnalem jezyka w dwóch nieautoryzowanych lecz specjalizujących sie w Jaguarach serwisach i maja za sobą wiele wymienionych pokryw, wg nich te dodatkowe czesci wymiany to procedury aso ktore rzeczywiscie chce zminimalizowac do minimum ryzyko reklamacji

Offline Shadow_956

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 35
Odp: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 09, 2018, 20:49:13 pm »
Zamówiłem kolektor, uszczelke kolektora, podkladki pod wtryski i nowe śruby

Offline Shadow_956

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 35
Odp: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 16, 2018, 08:33:44 am »
Kolektor wymieniony, 500km zrobione, chodzi i będzie chodzić, całkowity koszt 1700pln

Offline Zyg zag

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 34
Odp: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 06, 2018, 20:18:59 pm »
Witam

najpierw szczelnosc calego dolotu do spr,
potem dalsza weryf ;)

pekaly kolektory, ic, rury dolotu,
powiem tak, wszystko sie psulo i nie bylo reguly,
w jednym to, w innym inne ;)
czujniki ;)

zawory pomiedzy stronami,
turbo,

Pozdrawiam
Jaguar, Land Rover, Range Rover - diagnostyka ids / sdd,
(Jaguar od 2002, Land Rover od 2007 roku do 2017),
zmiana / edycja konfiguracji auta (2007-2017), 
nawigacja in control touch Usa - Eu, oswietlenie zarowka - xenon oraz Usa - Eu, elektryka,
chiptuning,

Offline Witek

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 59
Odp: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 07, 2018, 12:53:22 pm »
U mnie wlancza sie Restricted Performance  i gasnie jak postoje na parkingu okolo 10 mnut .komputer nic nie pokazuje?

Offline Bartosz

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Only Night Shift
Odp: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 03, 2018, 14:15:36 pm »
a mi sie zapala Restricted performance jak jade 150km/h ciagle ta sama predkoscia po czym auto traci moc. Po zjezdzie na parking i wylaczeniu silnika na 2 minuty bledu na desce nie ma i auto jedzie dalej. Na kompie wywala blad P2263. Dodam jeszcze ze po przekroczeniu 2500 obrotow slychac swist. Ktos cos doradzi?
Zawsze Bedziemy Od Was Lepsi

Offline rmazurek

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 333
  • Jag
    • rmazurek.com
Odp: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 04, 2018, 08:16:51 am »
Tak jak poprzednio - swist swiadczy zapewne o nieszczelnosci w dolocie - sprawdz kolektor bo to czesta usterka
Jest:
2013 Jaguar XJ 3.0D Portfolio --- 2016 Audi A1 S-Line 1.4 TFSI (vir)

Były:
2010 Jaguar XF 3.0D(vir) --- 2013 Fiesta Zetec --- 2005 Accord 2.2 ictdi --- 2000 Carisma 1.8 GDI --- 2001 Punto 1.2 --- 1990 323f 1.8 --- 1991 Corsa 1.2

TOPIx user ;)

Offline Bartosz

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Only Night Shift
Odp: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 04, 2018, 13:40:19 pm »
Ok. Jak sprawdzic kolektor dolotowy?
Zawsze Bedziemy Od Was Lepsi

Offline rmazurek

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 333
  • Jag
    • rmazurek.com
Odp: Restricted Performance - coś z turbiną? Prośba o pomoc
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 04, 2018, 16:17:47 pm »
Organoleptycznie lub przy pomocy generatora dymu/pary.
Jest:
2013 Jaguar XJ 3.0D Portfolio --- 2016 Audi A1 S-Line 1.4 TFSI (vir)

Były:
2010 Jaguar XF 3.0D(vir) --- 2013 Fiesta Zetec --- 2005 Accord 2.2 ictdi --- 2000 Carisma 1.8 GDI --- 2001 Punto 1.2 --- 1990 323f 1.8 --- 1991 Corsa 1.2

TOPIx user ;)