Autor Wątek: Jaguar XJ 4.2 Super V8 (X350) 2003 r. za 35 tys. zł z Rzeszowa  (Przeczytany 8370 razy)

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.281
Odp: Jaguar XJ 4.2 Super V8 (X350) 2003 r. za 35 tys. zł z Rzeszowa
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 01, 2018, 15:35:25 pm »
Andrzej pokazał ci foty jak był rozdupcony?
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 991
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Odp: Jaguar XJ 4.2 Super V8 (X350) 2003 r. za 35 tys. zł z Rzeszowa
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 01, 2018, 20:45:08 pm »
Tak widziałem , ale trzyma się kupy i w miarę jedzie ( nie ściąga podczas hamowania czy przyśpieszania , i zawieszenie jest bez luzów , poza tym jednym amorem z prawej strony ) . Był walony w przód , tylko takie fotki widziałem . Z fotek widać , ze wjechał pod coś wyższego od standardowego auta ( może terenowe albo ciężarówka ) , wymienione panele , czyli maska błotnik lewy i prawy plus lampy i lakierowany zderzak , no i grill oczywiście . Sprzedający nie ukrywał jego wad , auto sprawdziłem na stacji diagnostycznej i od dołu wszystko suche i proste . Myślę , że cena adekwatna do stanu .
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2018, 21:06:46 pm wysłana przez Jaguar XJ6 »
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 763
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Jaguar XJ 4.2 Super V8 (X350) 2003 r. za 35 tys. zł z Rzeszowa
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 01, 2018, 21:35:41 pm »
Ja Ci tylko zycze powodzenia w doprowadzaniu kotka to ladu :)

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.281
Odp: Jaguar XJ 4.2 Super V8 (X350) 2003 r. za 35 tys. zł z Rzeszowa
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 02, 2018, 01:26:03 am »
Trzeba przyznać kasa dobra jak na zagazowane SuperV8. Jest parę rzeczy do zrobienia. Żeby doprowadzić do oryginału myślę że w 10k PLNów się zmieścisz. Ja osobiście zacząłbym od wymiany airbagów i napinaczy z S-Type'a, bo aż w oczy razi.
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996