Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

Problem z pompa paliwa

(1/3) > >>

jankes:
Witam, to już druga pompa. Pierwsza oryginalna umarla ze względu na wiek i czas nie uzytkowania. Druga obecna ktora ma 4 lata zaczyna wyc. Wiec mam pytanie, jak dobrac trzecia pompe by przetrwala dłużej niz obecna? Z gory dzieki za odpowiedz ;)

jarek-jerryjag:
 dwie sprawy. Czy  masz czyste zbiorniki i  jak wyglądają w nich filtry CBC5649. Ciągle  mozna je dostać.
  teraz sporo pomp jest aftermarket - tanie i czasami  mogą się szybciej psuć . Nie znaczy ze oryginalna pompa jest na wieki .
 

michals:
tez podłącze sie pod wątek. Chętnei kupie pompe. Kolejne pytanie czy do silnika 4.2 w zależności od serii powinna być użyta inna pompa paliwa czy może być ta sama?

jarek-jerryjag:
 w starszych jagach  z wtryskami była jedna pompa czy to XJS czy ser III dla przykladu :

 http://www.ebay.com/itm/Electric-Fuel-Pump-BOSCH-W0133-1602150-BOS-Reman-/152222425188?fits=Make%3AJaguar%7CModel%3AXJS&hash=item237129e064:g:S34AAOSw4DJYlu7u&vxp=mtr
  teraz jeśli chodzi o xj6 ser gaźniki to było  parę pomp  najczęściej stosowano SU  ale tez  chyba w 1976 +- używano  pomp w zbiornikach 
 różnica  pomp wtryskowych a pomp gaźnikowych jest ciśnienie wychodzące z pomp, tak ze pompy gaźnikowej nie użyjesz  we wtryskowych autach i na odwrót.

jagdds:
Witam,
Miałem problem ze śrubami by dostać się do filtrów wewnątrz zbiornika CBC5649. Śruby są zapieczone, musiałbym je rozwiercać. Wybrałem rozwiązanie, które znalazłem na forum za oceanem. Pomiędzy bakami a zaworem trójdrożnym przełączającym baki (czyli przed pompą) na wężu gumowym zamontowałem filtry metalowy Wix o przyłączach 12mm. Wg sprzedawcy ich przepustowość to 7 galonów na minutę, tak że nie stanowią oporu w przepływie paliwa. Jest to ochrona pompy.
Zdjęcie z mojego samochodu seria 3, DDS 1991.
jagdds

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej