Autor Wątek: XJR X350 - Hamownia  (Przeczytany 1746 razy)

Offline RyanDriver

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 303
  • Prezes Zarządu JCPF
XJR X350 - Hamownia
« dnia: Marzec 13, 2017, 23:52:54 pm »
Hamował ktoś seryjnego XJR X350?

Znalazłem wyniki na http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Jaguar-XJR-X350-4.2-V8-Supercharger-298kW-400KM

Nie wiem na ile są miarodajne, a nie zrobiłem testu przed rozebraniem silnika i wymianie rolki na kompresorze.

Hamowałem swojego dzisiaj i wyszło 411KM i 477Nm - zastanawia mnie ile pokazuje seryjny.

1984  XJ-S 5.3, 1988 Daimler seria III  5.3 Double Six, 2003  XJR 4.2, 2003 i inne

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.078
    • www.jaguar.org.pl
Odp: XJR X350 - Hamownia
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 14, 2017, 10:47:24 am »
Mój kolega hamował to kiedyś. Jak uda mi się z nim skontaktować to postaram się uzyskać wykres. Z tego co pamiętam Nm miał powyżej 500, ale nie regenerował niczego.
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: XJR X350 - Hamownia
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 15, 2017, 11:11:35 am »
No ale seryjny to kiedy pokazywał, przecież masz straty na skrzyni z  biegiem lat, to znaczy możesz mieć.
To są wyniki vtech-a po chipsie czy seria?

Offline RyanDriver

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 303
  • Prezes Zarządu JCPF
Odp: XJR X350 - Hamownia
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 15, 2017, 21:46:00 pm »
Kriss ten Vtech to chyba seria, a ten wklejony skreen  to mój aktualny zastanawia mnie tak mocny spadek Nm aczkolwiek tak jak mówisz skrzynia nie była cała robiona tylko silnik i zmienione koło na +10% z drugiej strony też ciężko wyhamować automata - dobrze myśle?
1984  XJ-S 5.3, 1988 Daimler seria III  5.3 Double Six, 2003  XJR 4.2, 2003 i inne

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: XJR X350 - Hamownia
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 16, 2017, 17:36:32 pm »
jak zapnie lockup ( o ile zapina poprawnie ) to powinno być już w miarę.
Hydrokinetyk to naprawdę sporo daje. Tak czy inaczej. 411 to niezły wynik, choć jak wcale nie jestem pewien czy kółko z tym kompresorem to cokolwiek daje, a dokładniej czy nie pompuje więcej ale i cieplej czyli wyniki i tak będą takie sobie. czy dolewa go prawidłowo bo ma przecież ograniczony zakres na short termie. Mam bardzo mało doświadczenia z kółkami kompresorowymi i wydatkiem cieplnym wiec to tylko takie moje przypuszczenia. Choć z tego co patrzyłem po mapie doładowań i tak szczerze mówiąc chyba pierwszy to wsadzał intercooler

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.078
    • www.jaguar.org.pl
Odp: XJR X350 - Hamownia
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 16, 2017, 22:35:41 pm »
Jeśli skrzynia nie była robiona, to na pewno jest strata. Nowe sprzęgło hydrokinetyczne znacznie poprawia dynamikę.
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8

Malfoy

  • Gość
Odp: XJR X350 - Hamownia
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 19, 2017, 19:27:14 pm »
Hamownia hamowni nie równa  ;D
Niekiedy różne kwiatki są pokazywane klientom dla lepszego samopoczucia ...