Proszę odkopałem post o nikasilu http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,14230.0.html to jest czy nie ma
Nikasil co to jest i dlaczego jest to problem. Pozwól mi zacząć od stwierdzenia, że nie wszystkie silniki Nikasil problem. Można zapytać, dlaczego, a dostaniesz kilka odpowiedzi, najlepsze, co mogę dać ci to dobre utrzymanie i paliw o niskiej sulpher i brak krótkie wycieczki dostarczy Ci wielu bezproblemowe latach eksploatacji.
Podam linka do definicji Nikasil a także poinformować, że nie jest to problem z jednym produkcji samochodu, choć robię to poinformować obserwuje Jaguar.
Teraz, aby być z tobą szczery Jestem ofiarą wydawania Nikasil i mogę powiedzieć, że nie był zadowolony. Kiedy kupiłem samochód poinformowano mnie, że był dobrze utrzymany przez ASO Jaguar i nadal to samo. Jednak mój silnik nie udało mi się na rozpoczynający się kilka razy i to jest, kiedy znalazłem te informacje na Nilasil. Może być konieczne, aby uzyskać logowania na stronie internetowej, zrób to, że warto. Dostałam też informację, że to tylko potwierdza obawy Nikasil:
http://www.racinggreencars.com/modern/JaguarAJ-V8Engine.pdfTeraz może słyszeliście testu przedmuchów na Nikasil. , Większość z nas nie słyszał o tym, ale muszę powiedzieć, że jest to najlepiej zachowana tajemnica. Sprawdziłem wokół i nikt nie miał pojęcia, jak to wyglądało i nie udało mi się go znaleźć w internecie. W rzeczywistości proces ten był nieco niejasne dla wielu, więc zdecydowała się postarać się o te informacje i mają one dostępne dla innych. Okazało się, że test przedmuchów jest prawdziwy test i faktycznie Jaguar miał tester przedmuchów produkowane. Mam ręce na film, który wyjaśnia procedurę przedmuchów i Dołożę wszelkich starań, aby wyjaśnić ten proces dla Ciebie, dzięki czemu można zrozumieć. Film jest copywrited otrzymałem i jestem w stanie pisać je na tej stronie, jednak będę zapewnienia zasobów i można się z nimi skontaktować i uzyskać własną kopię, jeśli chcesz. Poprosiłem o zgodę, ale nie otrzymał jeszcze nic.
Tester przedmuchów został opracowany w celu identyfikacji nadmierne zużycie otworu. Aby to wtórne wąż odpowietrzający został odłączony i podłączony na obu końcach zrobić, wąż podstawowy jest odłączony, a następnie tester przedmuchów jest instalowany między samochodem i węża. Miernik posiada statyczną czytania (silnik nie pracuje), a następnie samochód został uruchomiony z A / C i wszystkie inne niż istotne wyłączony i jest prowadzony przez 1 minutę, a następnie dodatkową minutę. Wyniki są obliczane (myślę odejmując statyczny od wyników), a otrzymasz wyniki przedmuchów. Teraz, zgodnie z uwagami na taśmie <40ppm jest OK! I <30 ppm jest powodem do obaw!
Fakty te mają zastosowanie do wszystkich AJ-V8 wyprodukowały w latach 1996 i 2001, niezależnie od wielkości i zastosowania (XK 4,0, XJ 4,0 i 3,2, S-type 4.0)
W sierpniu 2000 roku Jaguar zastąpiły Nikasil-okładzin z okładzin stalowych.
Nikasil cut-off date (18/08/00) jest często mylone z datą, kiedy benzyna o niskiej zawartości siarki został wprowadzony do Wielkiej Brytanii (01/01/00).
Do mojej najlepszej zdolności data US napędowy o niskiej zawartości siarki było 2006 i paliwa benzyny wynosiła około 2007 (nie chcą spędził wiele czasu na emisję siarki, ale 1 godziny później to, co mam. Nie prawdziwe dobro na rzecz wyszukiwanie). Ryzyko niepowodzenia Nikosil została znacznie zmniejszona po 01/01/00 w Wielkiej Brytanii, kiedy benzyna o niskiej zawartości siarki został wprowadzony, zwłaszcza w nowych, jak i niskich silników przebieg. Jaguar zastąpić wiele silników Nikasil na gwarancji, więc samochód zbudowany przed datą odcięcia poniżej mogą ewentualnie mieć otwory stalowe z wykładziną (sprawdzić numer silnika).
Nikasil - cut-off date / numer
Pierwszy stali wysadzanej AJ-V8 zjechał z linii produkcyjnej w 2000 roku w dniu 18 sierpnia o 10.43am stąd numer silnika otrzymuje brzmienie:
00 08 18 1043 a dokładniej: 0008181043
Przy tym kawałku informacji łatwo jest dostrzec między Nikasil i silnikiem stali wysadzanej jak wszystkie liczby odnoszą się do daty produkcji i każdego silnika zbudowanego przed dniem 18 sierpnia 2000 roku będzie miał Nikasil nudzi!
Jedynym sposobem, aby sprawdzić, czy masz Nikasil wyłożone silnik jest sprawdzić numer silnika, jak stwierdzono w moim dokumencie.
Sprawdź numer silnika - jest to jedyny pewny sposób poznania.
Numer silnika na V8 pod czarną pokrywą z tworzywa sztucznego, umieszczonego na górnej części bloku do prawej strony na przedniej części silnika, w pobliżu uchwytu podnośnika. Czy istnieje cienka linia pomiędzy odczytami udzielonymi przez tester tester kompresji i przedmuchów, nie mogę powiedzieć, ale przynajmniej teraz wiesz więcej na ten temat.
Proszę odkopałem post o nikasilu http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,14230.0.html to jest czy nie ma
Tutaj masz artykuł o silniku s-type 4.0 i zaraz tez ci go przetłumaczę ale nawet jest zdjęcie silnika
http://www.jag-lovers.org/include/iv.php3?in=/cjw/nikasil.jpgU mnie po rozebraniu i zdjęciu głowicy i próbie olejowej nikasil odpada nic tam nie ma wszystko jak nowe. Ciśnienie na 7 było 0 na 8 5 na innym jeszcze inne i teraz próba olejowa na głowicy zobaczymy jutro co z tego wyjdzie jak nie to pewnie pierścienie albo już sam nie wiem. Z tego co czytam to nikt nie wie o tym nikasilu ale przypadków z s type nie było naprawde w cale do tej pory i każdy się wypowiada ze jest tak samo jak ze nie ma. Jutro wam podeśle zdjęcie