Autor Wątek: Witam  (Przeczytany 8055 razy)

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 922
Odp: Witam
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 22, 2020, 11:38:15 am »
Jeśli jest mowa o elemencie karoserii który styka się w układem dolotu ,to nie potrzeba dużej wiedzy aby samemu to namierzyć. Kwestia dokładnych oględzin  mocowania obudowy filtra ,prowadzenia przewodów przed oraz po filtrze itp.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwiązania złożonych problemów.
X 350 xjr Czarny Książe

Offline rmazurek

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 541
    • rmazurek.com
Odp: Witam
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 23, 2020, 08:09:34 am »
Fizyczny kontakt z "rama" auta jest tylko w punktach oznaczonych na niebiesko - pierwszy z prawej to jedyna sruba w systemie - dwa obok to plastik umieszczony w gumowych stozkach - tam szukalbym przyczyny.

Oznaczone na czerwono - tylko plastikowe pushpiny.

Na zolto - miejsca laczenia poszczegolnych elementow systemu.
Jest:
2013 XJ 3.0D Portfolio -- E-Pace 2.0d AWD Auto R-Dynamic SE
Były:
2016 A1 S-Line 1.4 TFSI (vir)  -- 2010 XF 3.0D(vir) -- 2013 Fiesta Zetec -- 2005 Accord 2.2 ictdi -- 2000 Carisma 1.8 GDI -- 2001 Punto 1.2 -- 1990 323f 1.8 --- 1991 Corsa

Offline filippo

  • Aspirant
  • Wiadomości: 6
  • Kocham to forum
Odp: Witam
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 23, 2020, 10:05:56 am »
Cześć, serdeczne dzieki za łopatologiczny opis. ASO powiedziało że oni nic nie slyszą niepokojącego "komputer" nic nie pokazuje i co Pan nam zrobisz. Ide poszukać czy coś tam nie lata albo drga.
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2020, 18:30:07 pm wysłana przez MicGin »

Offline rmazurek

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 541
    • rmazurek.com
Odp: Witam
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 23, 2020, 10:13:34 am »
Wydaje mi sie ze byla akcja servisowa na to - wiele osob mialo z tym poblemy
Jest:
2013 XJ 3.0D Portfolio -- E-Pace 2.0d AWD Auto R-Dynamic SE
Były:
2016 A1 S-Line 1.4 TFSI (vir)  -- 2010 XF 3.0D(vir) -- 2013 Fiesta Zetec -- 2005 Accord 2.2 ictdi -- 2000 Carisma 1.8 GDI -- 2001 Punto 1.2 -- 1990 323f 1.8 --- 1991 Corsa

Offline filippo

  • Aspirant
  • Wiadomości: 6
  • Kocham to forum
Odp: Witam
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 23, 2020, 11:03:59 am »
dzięki za info, gdzie moge sprawdzić czy moje auto miało tą akcję? Tylko w ASO?
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2020, 18:30:16 pm wysłana przez MicGin »

Offline rmazurek

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 541
    • rmazurek.com
Odp: Witam
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 23, 2020, 11:43:03 am »
mozna po VIN
Jest:
2013 XJ 3.0D Portfolio -- E-Pace 2.0d AWD Auto R-Dynamic SE
Były:
2016 A1 S-Line 1.4 TFSI (vir)  -- 2010 XF 3.0D(vir) -- 2013 Fiesta Zetec -- 2005 Accord 2.2 ictdi -- 2000 Carisma 1.8 GDI -- 2001 Punto 1.2 -- 1990 323f 1.8 --- 1991 Corsa

Offline filippo

  • Aspirant
  • Wiadomości: 6
  • Kocham to forum
Odp: Witam
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 23, 2020, 12:54:44 pm »
SAJAB4BG8HA953546

Sprawdzilem mocowanie filtra, mocno przykrecony i nie pekniete mocowania, jedyny mozliwy problem to poloczenia poszczegolnych sekcji (to na zolto) ale moge to jedynie trytytkami wzmocnić.
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2020, 18:30:28 pm wysłana przez MicGin »

Offline rmazurek

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 541
    • rmazurek.com
Odp: Witam
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 23, 2020, 14:44:08 pm »
Issue:
Excessive vibration of vehicle and exhaust system when stationary at idle.
Cause:
Engine mount not switching into idle condition
Action:
Step 1) Inspect all vacuum lines for correct connections and for damage. If fault found connect/replace hose and check if vehicle issue is
resolved. Raise EPQR
Step 2) Disconnect vacuum hose connection directly at the engine mounts and vacuum test the engine mount. The engine mount should
switch before 0.4 bar of vacuum is pulled and then be able to hold the vacuum for 1 minute. There is an audible ‘pop’ as the mount
switches. If the mount doesn’t hold a vacuum replace that mount. Check if vehicle issue is resolved. Raise EPQR
Step3) Disconnect the vacuum hose at the solenoid and vacuum test the system, if it is unable to hold a vacuum systematically check
each hose until the faulty hose is found. Raise EPQR
Technicians - Please rate this SSM and provide comments so that future communications can be improved.
1 = Poor – Basic information provided – The SSM does not help me resolve the customer concern.
3 = Average – Adequate information provided – The SSM partially helps me resolve the customer concern.
5 = Excellent – All required information provided to resolve the customer concern.


W takim razie jest jeszcze problem z aktywnymi lapami silnika - masz takie?
Jest:
2013 XJ 3.0D Portfolio -- E-Pace 2.0d AWD Auto R-Dynamic SE
Były:
2016 A1 S-Line 1.4 TFSI (vir)  -- 2010 XF 3.0D(vir) -- 2013 Fiesta Zetec -- 2005 Accord 2.2 ictdi -- 2000 Carisma 1.8 GDI -- 2001 Punto 1.2 -- 1990 323f 1.8 --- 1991 Corsa

Offline filippo

  • Aspirant
  • Wiadomości: 6
  • Kocham to forum
Odp: Witam
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 23, 2020, 14:55:18 pm »
to model podstawowy Pure wiec nie sądze żeby takowy były. Po VIN można to sprawdzić?
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2020, 18:30:40 pm wysłana przez MicGin »