Autor Wątek: Witam  (Przeczytany 11591 razy)

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.072
Odp: Witam
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 22, 2020, 11:38:15 am »
Jeśli jest mowa o elemencie karoserii który styka się w układem dolotu ,to nie potrzeba dużej wiedzy aby samemu to namierzyć. Kwestia dokładnych oględzin  mocowania obudowy filtra ,prowadzenia przewodów przed oraz po filtrze itp.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwiązania złożonych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.

Offline rmazurek

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.070
Odp: Witam
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 23, 2020, 08:09:34 am »
Fizyczny kontakt z "rama" auta jest tylko w punktach oznaczonych na niebiesko - pierwszy z prawej to jedyna sruba w systemie - dwa obok to plastik umieszczony w gumowych stozkach - tam szukalbym przyczyny.

Oznaczone na czerwono - tylko plastikowe pushpiny.

Na zolto - miejsca laczenia poszczegolnych elementow systemu.
Jest:
I-Pace HSE Black 24MY/ XE 2.0d AWD / MX-5 NB 1.8 TURBO!

Były:
I-Pace HSE 21MY
E-Pace 2.0d AWD
XJ 3.0D
A1 1.4 TFSI
XF 3.0D
Fiesta 1.0
Accord 2.2 ictdi
Carisma 1.8 GDI
Punto 1.2
323f BG 1.8
Corsa A 1.2

Offline filippo

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Kocham to forum
Odp: Witam
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 23, 2020, 10:05:56 am »
Cześć, serdeczne dzieki za łopatologiczny opis. ASO powiedziało że oni nic nie slyszą niepokojącego "komputer" nic nie pokazuje i co Pan nam zrobisz. Ide poszukać czy coś tam nie lata albo drga.
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2020, 18:30:07 pm wysłana przez MicGin »

Offline rmazurek

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.070
Odp: Witam
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 23, 2020, 10:13:34 am »
Wydaje mi sie ze byla akcja servisowa na to - wiele osob mialo z tym poblemy
Jest:
I-Pace HSE Black 24MY/ XE 2.0d AWD / MX-5 NB 1.8 TURBO!

Były:
I-Pace HSE 21MY
E-Pace 2.0d AWD
XJ 3.0D
A1 1.4 TFSI
XF 3.0D
Fiesta 1.0
Accord 2.2 ictdi
Carisma 1.8 GDI
Punto 1.2
323f BG 1.8
Corsa A 1.2

Offline filippo

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Kocham to forum
Odp: Witam
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 23, 2020, 11:03:59 am »
dzięki za info, gdzie moge sprawdzić czy moje auto miało tą akcję? Tylko w ASO?
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2020, 18:30:16 pm wysłana przez MicGin »

Offline rmazurek

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.070
Odp: Witam
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 23, 2020, 11:43:03 am »
mozna po VIN
Jest:
I-Pace HSE Black 24MY/ XE 2.0d AWD / MX-5 NB 1.8 TURBO!

Były:
I-Pace HSE 21MY
E-Pace 2.0d AWD
XJ 3.0D
A1 1.4 TFSI
XF 3.0D
Fiesta 1.0
Accord 2.2 ictdi
Carisma 1.8 GDI
Punto 1.2
323f BG 1.8
Corsa A 1.2

Offline filippo

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Kocham to forum
Odp: Witam
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 23, 2020, 12:54:44 pm »
SAJAB4BG8HA953546

Sprawdzilem mocowanie filtra, mocno przykrecony i nie pekniete mocowania, jedyny mozliwy problem to poloczenia poszczegolnych sekcji (to na zolto) ale moge to jedynie trytytkami wzmocnić.
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2020, 18:30:28 pm wysłana przez MicGin »

Offline rmazurek

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.070
Odp: Witam
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 23, 2020, 14:44:08 pm »
Issue:
Excessive vibration of vehicle and exhaust system when stationary at idle.
Cause:
Engine mount not switching into idle condition
Action:
Step 1) Inspect all vacuum lines for correct connections and for damage. If fault found connect/replace hose and check if vehicle issue is
resolved. Raise EPQR
Step 2) Disconnect vacuum hose connection directly at the engine mounts and vacuum test the engine mount. The engine mount should
switch before 0.4 bar of vacuum is pulled and then be able to hold the vacuum for 1 minute. There is an audible ‘pop’ as the mount
switches. If the mount doesn’t hold a vacuum replace that mount. Check if vehicle issue is resolved. Raise EPQR
Step3) Disconnect the vacuum hose at the solenoid and vacuum test the system, if it is unable to hold a vacuum systematically check
each hose until the faulty hose is found. Raise EPQR
Technicians - Please rate this SSM and provide comments so that future communications can be improved.
1 = Poor – Basic information provided – The SSM does not help me resolve the customer concern.
3 = Average – Adequate information provided – The SSM partially helps me resolve the customer concern.
5 = Excellent – All required information provided to resolve the customer concern.


W takim razie jest jeszcze problem z aktywnymi lapami silnika - masz takie?
Jest:
I-Pace HSE Black 24MY/ XE 2.0d AWD / MX-5 NB 1.8 TURBO!

Były:
I-Pace HSE 21MY
E-Pace 2.0d AWD
XJ 3.0D
A1 1.4 TFSI
XF 3.0D
Fiesta 1.0
Accord 2.2 ictdi
Carisma 1.8 GDI
Punto 1.2
323f BG 1.8
Corsa A 1.2

Offline filippo

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Kocham to forum
Odp: Witam
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 23, 2020, 14:55:18 pm »
to model podstawowy Pure wiec nie sądze żeby takowy były. Po VIN można to sprawdzić?
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2020, 18:30:40 pm wysłana przez MicGin »

Offline M737

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 398
  • The White Cat
Odp: Witam
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 01, 2020, 21:06:18 pm »
poziom wyposażenia nie ma nic do rzeczy, mocowanie silnika jest identyczne w Pure jak w każdym innym z Portfolio włącznie
masz aktywne poduszki silnika w 2.0T

sprawdzenie poduszek - uruchom auto, usiądź i zamknij drzwi, zostaw auto na luzie, nie dotykaj pedału gazu, oprzyj głowę o słupek B, jesli poczujesz wibracje o wiele mocniejsze niż podczas jazdy
- poduszki silnika lewa i prawa na 99% do wymiany
w teorii do sprawdzenia węże podciśnienia poduszek ale zwykle nie one są przyczyną

Offline filippo

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Kocham to forum
Odp: Witam
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 05, 2020, 11:48:00 am »
przeprowadziłem ten eksperyment ale żadnych wibracji nie wyczuwam, cisza. Ten wdzięk (buczenie) występuje tylko w zakresie obrotów od ok 1400 w dół do ok 1100 i tylko w czasie jazdy i kiedy zwalniam czy silnikiem czy przy hamowaniu. Dźwięk dochodzi z lewej strony jakby z okolic filtra powietrza (tak mi się wydaje) bo w czasie jazdy. Powyżej tych obrotów hamowanie i zwalnianie dźwięk nie występuje.