Autor Wątek: trochę historii  (Przeczytany 22781 razy)

optre

  • Gość
Odp: trochę historii
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 28, 2009, 22:51:08 pm »
   Najlepszy wg. mnie jest ten 1932 Daimler Double Six Sport Saloon
Mam kilka zdjęć, ale coś jest nie tak, nie mogę wstawić załącznika, wyskakuje info: katalog załączników jest pełny, skontaktuj się administratorem.

A moim faworytem jest xkss, powstalo tylko 16 takich cudeniek, (z powody pożaru w fabryce) rozwiją one prędkość do 250km/h. xkss jest równiez nazywany "Gentelman-Racer". Ta maszyna dysponowala silnikiem o pojemności 3,5l z trzema gaźnikami Weber (250KM). Ten samochód miał spełniać wymagania luksusowego, wygodnego samochodu sportowego, krotko mówiąc Jaguar z prawdziwego zdażenia, moc, luksus, prestirz.

kyrios_paulus

  • Gość
Odp: trochę historii
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 07, 2009, 20:49:37 pm »
A ja mam takie dwa pytania - czy XJ6 1970 to coś w stylu pre-XJ40??

Pytanie drugie, czy 1977 - XJ12 Limousine było dostępne u dilerów, czy to jakieś siakieś przeróbki?

optre

  • Gość
Odp: trochę historii
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 07, 2009, 21:32:11 pm »
Ten na obrazku xj-6 2,9 l , to jest xj40, z silnikiem 2,9l produkowane były głównie na angielski rynek, ale chyba wkradł się błąd odnośnie roku produkcji, w latach 70 nie produkowano jeszcze xj40.
A ten xj12 w wersji limousine to chyba jakaś przerobka, ale nie jestem pewien, mogę się mylić.