Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
21
XF (2008 - obecnie) / Odp: XF X260 czujniki ciśnienia TPMS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zbiczek1 dnia Kwiecień 15, 2024, 07:51:02 am »
założyłem teraz do letnich kół czujniki AUTEL, przejechałem już 500 km i wszystko jest w porządku. Mam X260 2018 z USA - o dziwo oryginalne czujniki chodzą na częstotliwości 433
22
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Luz na mocowaniach maglownicy xj40 1991r.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Looper_07 dnia Kwiecień 14, 2024, 18:42:23 pm »
Ten pomysł z zastosowaniem kleju ciekawy ale raczej zlecę wykonanie takich krążków tokarzowi. Dzięki💪
23
Rajdy, Zloty i Pikniki Jaguar Club Poland Foundation / Odp: DOLNY ŚLĄSK - WIOSNA 2024 - 19-21.04.2024 r.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CAR SERVICE dnia Kwiecień 14, 2024, 16:29:56 pm »
Witajcie wszyscy mili forumowicze .Proszę o dopisanie Car service +1 (czyli 2 osoby)
25
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Luz na mocowaniach maglownicy xj40 1991r.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Looper_07 dnia Kwiecień 14, 2024, 09:05:51 am »
Witam
Ostatnio zauważyłem że auto zaczęło mi pływać na drodze. Okazało się że mam luz wzdłużny na dwóch mocowaniach maglownicy do podwozia. Przy mocowaniu od strony pasażera na maglu jest duży pierścień na płaski klucz. Wiecie może czy on właśnie służy do kasowania tego luzu? Nie chcę nic zepsuć, kręcić na siłę. W serwisówce nie znalazłem informacji na ten temat.
26
Sprzedam Jaguara / Sprzedam Jaguar XJ6 Series 3 1985r. 4.2 aut.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dobolo dnia Kwiecień 14, 2024, 08:20:54 am »
Witam!
Wystawiam kontrolnie czy w ogóle jest zainteresowanie tego typu samochodem. Nie mam ciśnienia na sprzedaż, ale po głowie chodzi zmiana na coś w innym stylu.
Do rzeczy. Samochód to Jaguar XJ6 z 1985 roku z silnikiem 4.2 i automatyczną skrzynią biegów. Auto nabyłem 5 lata temu od Pana związanego z Jaguar Club Poland Foundation. :logojcpf: Swoją drogą kontakt nawiązaliśmy przez to forum. Samochód ok. 2009/2010 roku przeszedł kompleksową renowację blacharsko-lakierniczą.
Przez okres mojego posiadania, poza standardowymi wymianami oleju i filtrów co roku, zostały wykonane prace:
- wymiana wszystkich możliwych płynów (oleje: skrzynia, dyfer; płyn chłodniczy, płyn hamulcowy, płyn wspomagania),
- wymiana tarcz i klocków łącznie z regeneracją zacisków,
- odświeżenie przestrzeni pod maską i elementów silnika (wraz z malowaniem elementów),
- poprawienie elektryki pod maską,
- wymiana lub regeneracja wszystkich (prawie) elementów układu klimatyzacji ze sprężarką włącznie(zmiana na czynnik R134a) - prawie, bo został do wymiany jeszcze zawór rozprężny klimatyzacji (takie są podejrzenia), ale dostać się do niego nie jest prosto dla takiego laika jak ja
- regeneracja skrzyni biegów (na przeglądzie po zeszłej ziemie wyszło zapocenie spod miski),
- wymiana czujnika ciśnienia oleju, koła pompy wspomagania, elementów zawieszenia z tyłu
- regeneracja przekładni kierowniczej (3 razy był już uszczelniany korek, ale widocznie nieskutecznie i dalej się poci),
- obszycie kierownicy,
- nowe opony.
Pewnie o czymś jeszcze zapomniałem - przez okres 4 lata zostało włożone ok. 25000 zł.
Auto rocznie robi ok. 600-1500 km (pierwsza jazda w sezonie ok. kwietnia/maja, a ostatnia koniec września/początek października - zależy od pogody) i stoi suchym garażu cały rok. Jag ma 39 lat na karku i uważam że jest w bardzo ładnym stanie (z takimi komentarzami również spotykam się jak nim wyjadę), ale nie jest w stanie idealnym - na co wskazuje również cena.

Tak jak wspomniałem na początku - ze sprzedażą mi się nie spieszy, dlatego cena jest tylko do minimalnej negocjacji. Jeżeli się nie sprzeda za tyle ile za niego chcę to zostanie dalej ze mną.

Dla zainteresowanych udostępnię zdjęcia - strona nie do końca może obsłużyć takie załączniki.

Cena: 48 500 zł
Nr do kontaktu: 661-418-125

Pozdrawiam,
Piotr
27
Nowi Forumowicze i Jaguary / Odp: Przywitanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciejcat dnia Kwiecień 13, 2024, 22:37:02 pm »
Witam  jcpf-animated
28
XE (2014 - obecnie) / Odp: Jak wlaczyc czytanie znakow
« Ostatnia wiadomość wysłana przez stingear dnia Kwiecień 13, 2024, 22:14:54 pm »
To kwestia programowa. Znajdź osobę, która ogarnia. W serwisie albo okroją, albo powiedzą, że się nie da
29
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Bardzo twarde zawieszenie, czasami opada zawieszenie X350
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Prezeslaw dnia Kwiecień 12, 2024, 22:40:10 pm »
Podłączę się pod temat bo mam identyczne wrażenia u siebie. Jagrepair już trochę postudiowałem, ale jeszcze nie poruszam się tam na tyle sprawnie i nie znalazłem odpowiedzi.

U mnie można założyć, że auto stało dość długo niejeżdżone. Przód leżał na ziemi i nie dawał rady się podnieść. Handlarz wstawił z przodu amortyzatory Aerosus (nowe) i poprawiło się na tyle, że trzymał poziom przez parę dni (potem PT albo LT leci w dół i reszta równa do małego). Po zakupie zmieniłem jeszcze kompresor (stary nabijał, ale za wolno i wyrzucał błąd). Po tych wszystkich operacjach odebrałem auto z serwisu i jedzie całkiem nieźle, ale jest zdecydowanie za twardo. Moje poprzednie BMW E38 na zwykłych Kayabach jest dużo bardziej komfortowe, chociaż ma sportowe zacięcie. Tutaj jadę bardzo sztywno.

Stąd pytania:
- czy powinienem przeprowadzić jakąś komputerową adaptację zawieszenia?
- czy amortyzatory od SV8 i XJR są takie same i różnią się tylko programem czy to dwie różne bajki? (może handlarz wziął co było tańsze albo po prostu dostępne od ręki)
- czy jest możliwość, że poprzedni właściciel wgrał do sterownika jakieś 'utwardzające' oprogramowanie (czy taki zabieg jest wykonalny)? W tylnym zawieszeniu było sporo poliuretanów i może miał jakieś takie fanaberie. Wrzuciłem już standardowe tuleje, ale trop pozostaje.
- czy na pracę zawieszenia może mieć wpływ błąd radaru (tempomat nie działa, odpalanie na 'N' nie pomaga - przejedzie parę metrów i komunikat i niedostępnym DSC)

Z góry dziękuję za pomoc.
30
Nowi Forumowicze i Jaguary / Odp: Przywitanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Prezeslaw dnia Kwiecień 12, 2024, 22:05:08 pm »
Uzupełniam powitanie.  :-bry Zdecydowałem się na auto do tzw. 'poprawek'. Poprawek nie brakowało i jeszcze trochę zostało. Na szczęście nie jest to ulep i nie ma za dużo druciarstwa. Już jeżdżę, ale zagadek kilka mam do rozwiązania. Będę wdzięczny za pomoc w odpowiednich działach. Pozdrawiam,
Paweł
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10