Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
F-PACE (2015 - obecnie) / Demontaż panelu multimedialnego Pivi Pro, klimatyzacji i nawiewu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JAG_PR dnia Dzisiaj o 15:57:47 »
Witam

Mam problem z trzeszczącymi kratkami nawiewu na środku i po prawej stronie. W lewej udało mi się wyeliminować skrzypienia, problemem są plastiki w środku, które ocierają się o siebie, dlatego tez wiem gdzie jest problem.


Czy demontował ktoś panel multimedialny i panel klimatyzacji w Jaguar F Pace 2021? Jakieś rady jak się za to zabrać, czy są jakieś śruby czy panele wychodzą na zatrzaski? Mam zdjęty plastik pod panelem klimatyzacji, długą listę ozdobną, cały prawy bok i wydaję mi się ze wszystkie śruby. Od prawej strony udało mi się kawałek całej kratki wyciągnąć z zatrzasków, ale cos trzyma na środku przy aluminiowej listwie, niestety jest to jeden element , dlatego tez chce zdemontować panele środkowe aby było łatwiej.  Zdjęcia poglądowe panelu i całej zdemontowanej deski bez panelów.
2
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / sygnalizacja niezapiętych pasów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez p123 dnia Dzisiaj o 14:33:58 »
Cześć,
Zainstalowałem sobie fotele z Anglika i pali mi się kontrolka niezapiętych pasów.
Pali się również jak jadę z pasażerem i oba pasy są zapięte.
 Czy ktoś wie jak to działa ?
Pozdrawiam
Piotr
3
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Zabezpieczenie antykorozyjne progów x308
« Ostatnia wiadomość wysłana przez p123 dnia Dzisiaj o 14:30:37 »
nie wiem czy jeszcze aktualne ale u mnie wygląda to tak
zaślepki są przy obu słupkach
Piotr
4
XE (2014 - obecnie) / Blokada obrotów do 3000 po chwilowym postoju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bartomall dnia Dzisiaj o 14:14:12 »
Witam wszystkich  :-bry
Od czerwca jestem posiadaczem Kota XE 2015r. 2.0 benzyna 240KM.
Jakiś czas temu pojawił się problem taki, że nie wkręca sie powyżej 3tys. obr/min. Występuje to po kilku minutach spokojnej jazdy lub chwilowym postoju. Zgaszenie i ponowny rozruch przywraca mu na nowo pełen zakres. Przewinąłem forum XE i nic nie znalazłem co mógłbym połączyć z moim problemem. Pojawiły się wpisy o temperaturze oleju w skrzyni, ale tu wykluczam tę przyczynę. Miał ktoś jakiś epizod z takimi symptomami?
5
I-PACE (2018 - obecnie) / Odp: Pilot w lusterku
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Wczoraj o 07:49:25 »
Jeżeli mówiąc  ?ale trzeba je zgrać ze sterownikami od poszczególnych bram?  masz na myśli aby zaprogramować swojego pilota do bramy w lusterku to masz rację. Jest to opisane w instrukcji.
6
I-PACE (2018 - obecnie) / Odp: Nieszczelna klima w I pace
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Grudzień 14, 2025, 19:56:32 pm »
...producent sprężarki nie dla kawału i nie przypadkiem opisał na tabliczce znamionowej mozliwość pracy z nowym lub e starym typem czynnika,
reszta to ekologiczny lobbing
...
7
I-PACE (2018 - obecnie) / Odp: Pilot w lusterku
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zarkoma dnia Grudzień 14, 2025, 19:46:03 pm »
To chyba nie takie proste.
U mnie też jest takie sterowanie.
Ale trzeba je zgrać ze sterownikami od poszczególnych bram. radziłbym pogadać z montującym sterowanie bram. :-V 
8
I-PACE (2018 - obecnie) / Odp: Nieszczelna klima w I pace
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zarkoma dnia Grudzień 14, 2025, 19:37:22 pm »
 Rocznik 2019.
:-W
U mnie to było całkiem inaczej. Tuż po upływie 3-letniej gwarancji padła mi klima. Odstawiłem auto do mojego autoryzowanego serwisu.
Choć już było po -usługę zakwalifikowano jako gwarancyjną, i nic nie zapłaciłem.
Ale;
Minęło przeszło dwa lata. I znowu klima  zawiodła.
Pojawiłem się w tym samym serwisie i. zgłosiłem reklamację do reklamacji.
Że albo źle naprawili klimę albo powinni cały system wymienić bo to błąd fabryczny.
Powiedzieli, że mają nowe części, które wymienią jako doprowadzające orurowanie,  już bez miejsca przecieku.  Powiedzieli, że to dwa dni roboty i będzie kosztowało 22 tys. zł. Stargowałem na trochę mniej. Odalili moją reklamację i. wyjaśnili, że to ich usprawnienie  i nie kwalifikowało się do wezwania przez producenta. Choć byłem innego zdania, ale nie miałem jak tego udowodnić.
I wszystko byłoby w porządku, ale po odbiorze , nasępnego dnia przestało działać sterowanie dźwignią regulacji temperatury, siły nadmuchu oraz stopnia ogrzewania fotela kierowcy. Znowu zbieg okoliczności.
Do wymiany był cały pulpit sterowniczy. Koszt nowego powyżej 6 tys. zł. Zorganizowałem używany z roku 22 i naprawa z wymianą kosztowała mnie prawie 2 tys. zł.
Od tej pory  - spokój i. mam gwarancję na układ dwa lata.
9
XJ Seria I do III (1968-92) / Odp: Kręci nie odpala
« Ostatnia wiadomość wysłana przez John76 dnia Grudzień 13, 2025, 23:22:11 pm »
Witam Kolegę.

Mam podobnego, którego aktualnie odrestaurowuję i którego podobnie jak Kolega też kupiłem od Niemca.

Jeżeli chodzi o pompę, to jest jedna w bagażniku, jest tam obok zawór rozdzielający, który steruje z którego zbiornika pompa ma zasysać paliwo. To właśnie w kabinie na pulpicie jest ten przełącznik, którym przełącza się zbiorniki paliwa. Po drodze są jeszcze elektrozawory na powrocie paliwa, które sterują do jakiego zbiornika ma trafić paliwo. Te elektrozawory są w nadkolu, u mnie były unieruchomione od jakiegoś osadu w układzie paliwowym. Ale po demontażu i opukaniu zaczęły działać ponownie.

Generalnie nie wyobrażam sobie mieć taki samochód i nie mieć do niego książki serwisowej. Ja kupiłem parę książek z wyprzedaży w Anglii (przez internet).
Nawet taki głupi układ paliwowy ma tam tyle elementów, które mogą szwankować, że bez znajomości chociażby schematu układu paliwowego, szukanie przyczyny awarii będzie trudne.

Proszę pamiętać o przekaźnikach, które są w komorze silnika, one sterują poszczególnymi komponentami. Ważne są też bezpieczniki (zalecają niektórzy wymienić wszystkie od razu), oraz wszystkie punkty masy, które trzeba rozkręcić i oczyścić.

Polecam też zdemontować zbiornik paliwa, którego Niemiec nie kazał używać. Może się okazać, że oprócz zbiornika, będzie do zrobienia jeszcze trochę rzeczy dookoła.
Proszę sobie popatrzeć na zdjęcia mojego samochodu, który remontuję. Wątek założony na tym forum nazywa się "Przygody domowego mechanika" Jest tam trochę informacji, które mogą się Panu przydać.

Nie wiem, w jakim stanie kupił Kolega ten samochód.
Jak odrestaurowany i bardzo zadbany, to tylko mieć trochę kasy na jakieś bieżące naprawy u mechanika, który ma doświadczenie w tych modelach.
A jeżeli to samochód taki za kilkanaście - dwadzieścia tysięcy złotych, to niestety trzeba być pasjonatem, mieć warunki i bardzo dużo czasu, albo worek pieniędzy.

Zrobiło się trochę długo i może niekoniecznie na temat, ale na pytanie dlaczego nie odpala, odpowiedzi może być kilkanaście.
10
X-TYPE (2001-2010) / Odp: zawieszenie przód jaguar x type 2,1 petrol
« Ostatnia wiadomość wysłana przez voitec dnia Grudzień 12, 2025, 22:13:00 pm »
Najgorsze, to wyjęcie sworznia wahacza ze zwrotnicy ;) Za każdym razem szukam innego patentu na to, bo poprzedni nie działa ;)
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10