Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: jaki olej do skrzyni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Demo dnia Dzisiaj o 09:12:15 »
Wszystko jest opisane na forum, ja leje dexron 3 i wchodzi 4.5l  do skrzyni hp24.
2
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / jaki olej do skrzyni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MarcinRumia dnia Dzisiaj o 08:22:57 »
Witam,
Zabieram się za wymianę oleju w skrzyni w moim XJ40z 93r, proszę o informację ile oleju i jaki najlepiej kupić ?
3
X-TYPE (2001-2010) / Odp: Klima rozłącza się w trakcie pracy - 2,5 '2005
« Ostatnia wiadomość wysłana przez scyzor dnia Dzisiaj o 07:28:37 »
A to fachmani ! :-nuts
No nic - jedna przyczyna odpada więc skoro to nie skraplacz. Ze wspomaganiem nic się nie dzieje czyli luzik.

Ale przyczyna fiksowania klimy nadal pozostaje zagadką  :-X
4
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Falowanie obrotów, ff44, auto gaśnie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Dzisiaj o 07:02:49 »
regulator wolnych obrotów!
po wymianie trzeba zrobić adaptację nowego.
procedura:
"Warm up car,
ac off,
transmission in park,
turn key off,
Turn key on but don't start car and wait 15 seconds then disconnect connector to iscv.
The iscv is just forward of the throttle body, close to the cruse control bellows.
turn key off,
hook up iscv connector,
turn key on but don't start car...wait 15 seconds,
disconnect iscv connector, (your winding the iscv closed)
leaving the iscv connector disconnected, start the car.
turn the idle speed air bypass screw on the iscv using a 7\32 inch Allen wrench till the rpm is 550 to 600.
Hook up the iscv connector.

You're done.

If the static idle is not set correctly, the rpms will hunt around. The computer is only supposed to raise the idle from base due to a load, so if the base idle is not set right the computer doesn't know what to do, hence the hunting."

do sprawdzenia także sonda (fuel 44) zapnij miernik i zobacz czy żyje, u mnie była martwa, pojawiały się ujemne napięcia i silnik tez nierówno pracował. po kupnie warto auto przejrzeć, szczególnie świece, kable i stan kopułki i palaca
5
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Falowanie obrotów, ff44, auto gaśnie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jrjr dnia Dzisiaj o 01:40:55 »
Witam wszystkich!
Na wstępie zaznaczę, że przeczytałem posty dotyczące tych problemów, jednak liczę, że po opisaniu przeze mnie moich uzyskam w miarę jednoznaczną odpowiedź. Dodatkowo, wykorzystam to jako okazję by się przywitać.
Od początku:
Kupiłem niecały miesiąc temu wymarzone auto- xj40 (3.2 1991, bez gazu). Przyjechałem nim na Śląsk bez problemów (300km). Zdawało się, że wszystko jest w porządku tak jak miało być. Profilaktycznie wymieniłem płyny i filtry. Do zrobienia za tydzień był jeszcze tylko cieknący wąż chłodnicy oleju. Jednakże, tydzień temu pokazywałem komuś samochód, odpaliłem, otworzyłem maskę i w momencie jej zamykania silnik zgasł. Tego samego dnia kompletnie znikąd zgasł jeszcze raz podczas dojeżdżania do świateł. Poczytałem na forum i następnego dnia miałem podjechać do mechanika. Finalnie zabrakło mi na to czasu a problem zniknął. Cały tydzień przejeździłem bez żadnego problemu (około 650km) oprócz tego, że wskazówka ciśnienia oleju zaczęła się ruszać (myślałem, że czujnik nie działa bo ciagle pokazywało 8 a nawet trochę więcej) od 6 do 8.
Do dzisiaj- rano ruszyłem spod domu, przejechałem może kilometr, musiałem się na chwile zatrzymać więc nawet nie wyłączałem silnika bo był jeszcze zimny. Wracam do auta- obroty kilka razy zafalowały  i zgasło. Odpalam bez problemu, pierwsze światła- zgasł. Wyskoczył mi check engine i fuel failure 44. Po rozgrzaniu wydaje mi się wszystko było w normie. Jak wracałem do domu, ta sama historia. Wieczorem poszedłem jeszcze sprawdzić i po odpaleniu obroty falują, słyszę takie dziwne cykanie z silnika, przygasa a po wrzuceniu D obroty lecą do 300 i albo same podskakują do 1200 a następnie 700 albo silnik gaśnie. Po rozgrzaniu pracuje na wolnych w miarę równo choć wydaje mi się, że trochę trzęsie. Albo to już moja paranoja. Od początku jak go mam jałowe wynoszą 850-900.
To tyle. Przepraszam za tak długą historię ale mam nadzieję, że opisując to tak dokładnie, ktoś stąd będzie wiedział co jest przyczyną.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
jrjr
6
X-TYPE (2001-2010) / Odp: X type 3.0 kręci tylko do 3 tys.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez M.C. dnia Dzisiaj o 00:54:59 »
Ja jestem z Poznania. Sprawa wyglada jeszcze tak ze była wyciągana skrzynia automatyczna i wymieniana uszczelka i sprzęgło, wszystko po tej operacji zostało poprawnie podłączone wiec to raczej nie wina skrzyni.
Klapki w kolektorze sprawdziłem i jedna w ogóle nie reagowała na napięcie (12v) ta górna , wymieniłem ja i auto zaczęło działać tak jak powinno jedynie wyświetlał się błąd P1647 ( sonda w kolektorze) ale kręcił normalnie. Bylem bardzo zadowolony auto zostawiłem w garażu pojechałem do pracy a jak wróciłem o 23 i je odpaliłem to znowu wyskoczył błąd P0333 i kręci tylko do 3 tys😭 odrazu sprawdziłem ta górna klapkę z kolektora ale działa wiec rozkładam już ręce bo nie wiem co się mogło znowu stać.
7
X-TYPE (2001-2010) / Odp: czujnik cofania X type 2004 r 2.0 D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jack Fender dnia Wczoraj o 23:34:33 »
Nawet jeden nie działający czujnik i nie działa cały układ. Tak to jest skonstruowane.
8
XF (2008 - obecnie) / Odp: Bezpiecznik pompy wody i niedziałający wentylator.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Grzybujag dnia Wczoraj o 22:48:52 »
To że bije żarem to normalne. W XF komora jest mocno zabudowana + osłona pod silnikiem i stąd takie wrażenie. Wentylator odpala chyba przy 95 stopniach


No tak powinien działać ale auto przed zgaszeniem pokazywało na obd 99 stopni a wentylator dalej nic. nawet sprawdzałem czy łopaty luźno się kręcą i jest ok. Nie mam żadnego błędu odnośnie wentylatora czy nadmiernej temperatury silnika :-trudno. Jak mi wodę wywaliło to tez nie pokazał informacji o zawysokiej temperaturze, tylko na raz płyn pod autem a na konsoli info że za mało płynu w układzie chłodzenia.  :- pojecia No już nie wiem co z tym fantem zrobić. Czujnik działa bo temperaturę chłodziwa pokazuje wiec ocb? :-zly może go na krótko spróbować albo innego druciarstwa? ?????? :- pojecia
9
X-TYPE (2001-2010) / Odp: czujnik cofania X type 2004 r 2.0 D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez luko_j dnia Wczoraj o 22:13:28 »
Nie. Przy odpalaniu będzie ciągły dźwięk czyli awaria i nie będzie sygnalizacji zbliżania się do przeszkody. Zamień czujki miejscami to sprawdzisz czy to czujki są walniete czy instalacja.
10
XF (2008 - obecnie) / 3.0D 240 km odpala i gaśnie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Goran dnia Wczoraj o 22:10:02 »
Witam klubowiczów
Posiadam Jaguara XF 3.0 D 240 km
Jag ładnie odpalał, silnik pracował bez zarzutu.
Dzisiaj uruchamiam go a on po chwili gaśnie,
nie ma reakcji na gaz, znajomy podjechał z komputerem i nie pokazało żadnych błędów silnika.
Może ktoś ma jakiś pomysł lub miał taki przypadek.
Przesyłam link do filmu ponieważ żeby tu wrzucić jest za duży
https://www.youtube.com/watch?v=AmUk-w8Mo_o
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10