Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Szukam części / Odp: x300 kupie spryskiwacze i inne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sabbath dnia Dzisiaj o 12:42:01 »
Czy chodzi ci o osłonę słupka pasażera tam co wychodzi pas?
2
S-TYPE (1999-2007) / S-Type 2.5 automat przyhamowuje przy przyspieszaniu na dogrzaniu silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez valth dnia Dzisiaj o 12:28:00 »
Witam, mam prośbę o pomoc - może ktoś miał podobny problem. Kupiłem miesiąc temu S-Type 2.5 V6 automat 2002 rok (pół lift) z przebiegiem 111000 km (na oko realny). Samochód ostatnie 1,5 roku stał prawie nie używany, przez większość czasu w garażu. Poprzedni właściciel mówił, że auto najpierw trochę stało na zewnątrz i przy odpaleniu miał problem z cewkami ale po wymianie 2 było już ok (od tego czasu trzymał go w garażu). Problem z szarpaniem według niego wcześniej przed tym dłuższym postojem nie występował i samochód jeździł płynnie.

Auto na zimnym silniku odpala i jeździ idealnie płynnie bez problemów. W momencie gdy wskazówka temperatury silnika dojdzie do około połowy swojej standardowej wysokości samochód przy powolnym przyspieszaniu w zakresie ok 1500 - 2000 obrotów zaczyna delikatnie przyhamowywać a obroty spadają przy każdym takim szarpnięciu o ok 200 (w trakcie słychać "szurnięcie" podobne jak przy przejeżdżaniu przez np. łączniki na mostach). Dzieje się tak tylko w zakresie prędkości ok 50 - 90 km\h głównie na 4 biegu, chociaż omijałem problem ostatnio jeżdżąc w trybie skrzyni na max 3 biegu i przy niższych obrotach na 3 biegu też to wystąpiło. Dodając mocniej gazu silnik wkręca się płynnie na wyższe obroty, jadąc powyżej 90 km\h szarpanie nie występuje. Po ok 10 - 15 minutach jazdy problem znika całkiem i w pełnym zakresie biegów i obrotów wszystko działa płynnie. Komputer pokazywał od początku błąd katalizatora P0430, który po skasowaniu wraca po dłużej jeździe. Ostatnio doszły do niego P0328 i P0445.

Wymieniłem akumulator, olej i filtr w skrzyni (+ olej w silniku, filtry i płyny) oraz wszystkie świece ale bez żadnej poprawy.

Pierwsza diagnoza mechanika to konwerter skrzyni biegów albo sama skrzynia i do tego też się skłaniałem ale po przeczytaniu wszystkich wątków na forum z podobnymi problemami do skrzyni nie pasuje mi to, że na całkowicie zimnym silniku wszystko pracuje idealnie dopiero po kilku minutach zaczyna się poszarpywanie a później przy mocniejszym rozgrzaniu problem całkiem znika. Zanim wymienię skrzynię z konwerterem chciałem się upewnić czy przyczyna nie leży gdzieś indziej. Może ktoś miał podobny problem?
3
XJ X350, X358 (2003-2009) / Zbieżnosć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mbolo dnia Dzisiaj o 12:25:55 »
Czy ustawienie zbieżności (tylko koła przednie) jest konieczne z podłączeniem do komputera ? Miałem krzywo kierownice i poprawili bez  komputera. Wydaje mi się że lekko pływa .
4
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Reset ABS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mbolo dnia Dzisiaj o 12:23:01 »
OK. A kontrola trakcji działa na tych samych czujnikach ? Bo jeżeli tak to coś z przodu musiało się stać.
5
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Kontrola trakcji s-type 2.7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rafal 1111 dnia Dzisiaj o 11:13:12 »
 Czyli najpierw dobry komp i szukamy i pytanie czy musi byc jakiś specjalny program żeby dobrze zdiagnozować ?
7
Jaguar News & Jaguar Scena / Odp: Benzyna w xj - rocznik 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marti dnia Dzisiaj o 10:48:40 »
Jeżeli realny zasięg na bateriach będzie miał w okolicach 300 km po mieście, i będzie możliwość ładowania go w domu nocą ze zwykłego gniazda, przy nocnej taryfie, to jazda okaże się naprawdę tania przynajmniej na razie, gorzej że już nie będzie do odsprzedania, chyba ze przy leasingu go nie wykupować.
8
Znalezione na allegro, ebay itp. / Odp: Jaguar XKR 2011 x150 5.0 510km 175 Edition
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marti dnia Dzisiaj o 10:42:55 »
Naprawa tego w oryginale to studnia bez dna  :-hehe
9
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Komunikat PARK BREAK FAULT
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Omomo dnia Dzisiaj o 10:21:02 »
Witam,
Mam taki sam komunikat. Wymieniłem akumulator. Po wymianie przeprowadziłem adaptację i słyszałem jak raz zaciągnął i puścił. Po tym komunikat wrócił a hamulec nie reaguje po wciśnięciu przycisku. Klocki wydają się być dobre.

Mój kotek to 3.0 automat z 2005. Z góry dzięki za sugestie.
10
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Kontrola trakcji s-type 2.7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wolcik2 dnia Dzisiaj o 09:46:40 »
Obie funkcje ( kontrola trakcji i toru jazdy) wykorzystują pompę abs do blokowania kół aby uniemożliwić poślizg kół przy ruszaniu i do hamowaniu poszczególnych kół w celu utrzymania toru jazdy, dlatego też jest ważny czujnik kąta skrętu w kierownicy oraz żyroskop.
Sprawdź przewody od czujek abs oraz stan koronek abs w kołach
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10