Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Sprzedam części / Czesci XJ S3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JacekG dnia Dzisiaj o 10:21:22 »
Witam mam na sprzedaż części karoserii do serii 3
-drzwi kompletne(szyby, ramki)
-maska przednia
-klapa bagażnika 
-listwy chromowanie zderzaków
w razie potrzeby mogę wysłać zdjęcia

Kontakt priv lub telefon 601456864 (WhatsApp również)

Pozdrawiam Jacek
2
I-PACE (2018 - obecnie) / Odp: Pilot w lusterku
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Dzisiaj o 07:49:25 »
Jeżeli mówiąc  ?ale trzeba je zgrać ze sterownikami od poszczególnych bram?  masz na myśli aby zaprogramować swojego pilota do bramy w lusterku to masz rację. Jest to opisane w instrukcji.
3
I-PACE (2018 - obecnie) / Odp: Nieszczelna klima w I pace
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Wczoraj o 19:56:32 »
...producent sprężarki nie dla kawału i nie przypadkiem opisał na tabliczce znamionowej mozliwość pracy z nowym lub e starym typem czynnika,
reszta to ekologiczny lobbing
...
4
I-PACE (2018 - obecnie) / Odp: Pilot w lusterku
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zarkoma dnia Wczoraj o 19:46:03 »
To chyba nie takie proste.
U mnie też jest takie sterowanie.
Ale trzeba je zgrać ze sterownikami od poszczególnych bram. radziłbym pogadać z montującym sterowanie bram. :-V 
5
I-PACE (2018 - obecnie) / Odp: Nieszczelna klima w I pace
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zarkoma dnia Wczoraj o 19:37:22 »
 Rocznik 2019.
:-W
U mnie to było całkiem inaczej. Tuż po upływie 3-letniej gwarancji padła mi klima. Odstawiłem auto do mojego autoryzowanego serwisu.
Choć już było po -usługę zakwalifikowano jako gwarancyjną, i nic nie zapłaciłem.
Ale;
Minęło przeszło dwa lata. I znowu klima  zawiodła.
Pojawiłem się w tym samym serwisie i. zgłosiłem reklamację do reklamacji.
Że albo źle naprawili klimę albo powinni cały system wymienić bo to błąd fabryczny.
Powiedzieli, że mają nowe części, które wymienią jako doprowadzające orurowanie,  już bez miejsca przecieku.  Powiedzieli, że to dwa dni roboty i będzie kosztowało 22 tys. zł. Stargowałem na trochę mniej. Odalili moją reklamację i. wyjaśnili, że to ich usprawnienie  i nie kwalifikowało się do wezwania przez producenta. Choć byłem innego zdania, ale nie miałem jak tego udowodnić.
I wszystko byłoby w porządku, ale po odbiorze , nasępnego dnia przestało działać sterowanie dźwignią regulacji temperatury, siły nadmuchu oraz stopnia ogrzewania fotela kierowcy. Znowu zbieg okoliczności.
Do wymiany był cały pulpit sterowniczy. Koszt nowego powyżej 6 tys. zł. Zorganizowałem używany z roku 22 i naprawa z wymianą kosztowała mnie prawie 2 tys. zł.
Od tej pory  - spokój i. mam gwarancję na układ dwa lata.
6
XJ Seria I do III (1968-92) / Odp: Kręci nie odpala
« Ostatnia wiadomość wysłana przez John76 dnia Grudzień 13, 2025, 23:22:11 pm »
Witam Kolegę.

Mam podobnego, którego aktualnie odrestaurowuję i którego podobnie jak Kolega też kupiłem od Niemca.

Jeżeli chodzi o pompę, to jest jedna w bagażniku, jest tam obok zawór rozdzielający, który steruje z którego zbiornika pompa ma zasysać paliwo. To właśnie w kabinie na pulpicie jest ten przełącznik, którym przełącza się zbiorniki paliwa. Po drodze są jeszcze elektrozawory na powrocie paliwa, które sterują do jakiego zbiornika ma trafić paliwo. Te elektrozawory są w nadkolu, u mnie były unieruchomione od jakiegoś osadu w układzie paliwowym. Ale po demontażu i opukaniu zaczęły działać ponownie.

Generalnie nie wyobrażam sobie mieć taki samochód i nie mieć do niego książki serwisowej. Ja kupiłem parę książek z wyprzedaży w Anglii (przez internet).
Nawet taki głupi układ paliwowy ma tam tyle elementów, które mogą szwankować, że bez znajomości chociażby schematu układu paliwowego, szukanie przyczyny awarii będzie trudne.

Proszę pamiętać o przekaźnikach, które są w komorze silnika, one sterują poszczególnymi komponentami. Ważne są też bezpieczniki (zalecają niektórzy wymienić wszystkie od razu), oraz wszystkie punkty masy, które trzeba rozkręcić i oczyścić.

Polecam też zdemontować zbiornik paliwa, którego Niemiec nie kazał używać. Może się okazać, że oprócz zbiornika, będzie do zrobienia jeszcze trochę rzeczy dookoła.
Proszę sobie popatrzeć na zdjęcia mojego samochodu, który remontuję. Wątek założony na tym forum nazywa się "Przygody domowego mechanika" Jest tam trochę informacji, które mogą się Panu przydać.

Nie wiem, w jakim stanie kupił Kolega ten samochód.
Jak odrestaurowany i bardzo zadbany, to tylko mieć trochę kasy na jakieś bieżące naprawy u mechanika, który ma doświadczenie w tych modelach.
A jeżeli to samochód taki za kilkanaście - dwadzieścia tysięcy złotych, to niestety trzeba być pasjonatem, mieć warunki i bardzo dużo czasu, albo worek pieniędzy.

Zrobiło się trochę długo i może niekoniecznie na temat, ale na pytanie dlaczego nie odpala, odpowiedzi może być kilkanaście.
7
X-TYPE (2001-2010) / Odp: zawieszenie przód jaguar x type 2,1 petrol
« Ostatnia wiadomość wysłana przez voitec dnia Grudzień 12, 2025, 22:13:00 pm »
Najgorsze, to wyjęcie sworznia wahacza ze zwrotnicy ;) Za każdym razem szukam innego patentu na to, bo poprzedni nie działa ;)
8
XJ Seria I do III (1968-92) / Kręci nie odpala
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rafcn dnia Grudzień 12, 2025, 20:49:22 pm »
Witam forumowiczów. Zostałem szczęśliwym posiadaczem jaguara xj sovereign z 1985 roku. Miesiąc temu normalnie wjechałem pod wiatę garażowa i czekałem na rzeczoznawcę by zarejestrować go na żółte blachy. Intu przykra niespodzianka bo autko kręci a nie odpala. Po przekręceniu zapłonu gdy skrzynia jest w pozycji  nie słychać buczenia pompy paliwa natomiast jak dam skrzynie w pozycję np r albo to coś tam buczy ale dopiero przy próbie zapalenia. Laik jestem totalny ale czy ten model ma dwie pompy w zbiornikach czy te usronstwa co znajdują się w bagażniku w okolicy koła zapasowego to są pompy? Niemiec od którego kupiłem autko powiedział mi jeszce żeby nie przełączać zbiornika że ten z prawej strony nie działa.  Z góry dziękuję za podpowiedź
9
X-TYPE (2001-2010) / Odp: zawieszenie przód jaguar x type 2,1 petrol
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gonzo7 dnia Grudzień 12, 2025, 10:38:46 am »
Robota nie jest skomplikowana z wyciagnięciem nogi. Jak ktoś miał w ręku choć z dwa razy klucze to ogarnie. Filmików z wymiana amora na necie sporo. Najgorsza robota przy jaguarze to urywające się śruby mimo penetratorów itd. - mnie ukręciło łeb śruby mocowania dolnego amortyzatora i było rozwiercanie (obecnie na szczęście pod ręką jest w ekipie indukcja z Ali i działa cuda).
10
X-TYPE (2001-2010) / Odp: zawieszenie przód jaguar x type 2,1 petrol
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marek michalak dnia Grudzień 12, 2025, 09:14:37 am »
Dziekuję Ci bardzo za podjęcie tematu.Też tak myślałem ,bo zacząłem zgłębiać temat.Chciałbym sam wymienic te poduszki i już widzę jak do tego podejść/internet/Mam wrażenie ,że zaczyna nam brakować naprawdę zdolnych mechaników a do tego jak mechanik zobaczy że to jag to panika.Byłem w serwisie Jaga w Długołęce/okolice Wrocławia/ale nie podjąłem się serwisu,bo za samo określenie gdzie może leżeć przyczyna zaśpiewali 1500,00. Dzięki jeszcze raz i w kontakcie !!
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10