Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
X-TYPE (2001-2010) / Wymiana kierownicy z guzików na pokrętła
« Ostatnia wiadomość wysłana przez najkon dnia Dzisiaj o 12:38:54 »
Panowie i Panie,
wiele wątków przeczytałem. W każdym w sumie jasno jest napisane " przekładaj! ".
Ale nigdzie nikt nie napisał, czy napewno to zadziała?

Podobno wymieniając kierownicę z takiej co ma guziki obok poduszki (załącznik kółko.jpg) na kierownicę taką z pokrętłami bezpośrednio na kierownicy (załącznik pokretla.png) - nie zadziała tempomat.
Czy to prawda? bo się zacząłem zastanawiać i wahać. :/
Jeśli nie będzie działać, to dlaczego? i co zrobić, aby zadziałała?

Dodam że mój model jest z 2003r. i mam właśnie taką jak w załączniku kółko.jpg.
2
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Czujnik spalania stukowego - czy na pewno ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez p123 dnia Dzisiaj o 09:53:00 »
Czołem,
Sprawdziłem złącza, pozamieniałem cewki miejscami ( bo mam część nowych i część starych ) i sprawa ucichła. Pojeździłem parę dni i ucieszyłem się, że jest spokój. Niestety nie na długo. Dziś przyjdzie zamówiony czujnik spalania stukowego. Na razie jeden.
Pytanie - czy ktoś wie jakim momentem się go dokręca ? Silnik 3.2 v8 vin 873196
Piotr
3
Nowi Forumowicze i Jaguary / Powitanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MrZwyrol dnia Dzisiaj o 09:22:23 »
 :-bry

Jestem (jak widać) nowym forumowiczem. Obecnie upalam nobliwego, 18-letniego Mercury'ego Grand Marquis w wersji LS (TEN WZMOCNIONY! ;) ) z pakietem HPP (zwanym złośliwie Handles Pretty Poorly). Tak, jak najbardziej auto z USA da się użytkować jako daily, choć mój egzemplarz wymagał masę pracy (i kapusty...) by doprowadzić go do stanu gwarantującego niezawodność każdego (niemal...) dnia i bujam się nim po Polsce. :D W dodatku przerobiłem mu nieco zawieszenie, aby nie przeginał się w zakrętach jak tankowiec podczas sztormu, a i osiągi w wersji LS, jak na 2-tonową kanapę, są bardzo zadowalające (do 80 kmh mam tylko 5 sekund, potem jest gorzej  :-hehe ). Mój wóz ma nawet coś wspólnego z Jagami - męczy go trochę korozja, ale walczę z nią woskiem i regularnym olejowaniem (oleje i masy Fluid Film oraz Krown Canada).

Wstępnie rozglądam się za swoim pierwszym Jagiem - nie wiem tylko jeszcze, czy XJ6/8 X350, X-Type 3.0, czy może S-Type. Różnice cenowe i gabarytowe znam, koszty eksploatacji - wstępnie też. Celem byłoby codzienne upalanie kocura. Sugestie, porady - mile widziane!

4
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: XJ X350 - czy samemu można sparować sobie kluczyki ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Puzek01 dnia Dzisiaj o 08:34:08 »
Instrukcja serwisowa mówi tak:
"Programming transmitters without WDS:
1. Insert key into ignition.
2. Hold headlight stalk in the FLASH position.
3. While holding headlight stalk in the FLASH position, rotate the ignition key to position I (AUX).
4. Release headlight stalk and then flash the headlights four times.
5. An audible confirmation and a flash of the security LED on top of the fascia will confirm the alarm system is in transmitter “learning” mode.
6. Press any button on each remote to be programmed.
A maximum of five transmitters can be programmed.
7. The alarm system will exit the learning mode when the key is turned to position 0 (OFF), or 15 seconds after the alarm enters learning mode."

oraz:
"Programming additional transponders without WDS:
1. To enter the manual programming process, all keys for the vehicle will need to be present and two pre-programmed keys will be required.
2. Insert the first customer key into the ignition switch and turn to the position II (RUN) for a maximum of five seconds. Remove key.
3. Within 10 seconds of removing the first key, insert the second customer key and turn to position II (RUN) for a maximum of five seconds. Remove key.
4. To program the third key, insert the new key and turn to position II (RUN) within 20 seconds of removing the second key. Allow the PATS LED to prove out for three seconds to confirm storage of the new key."

Oczywiście kluczyki powinny posiadać odpowiednią częstotliwość nadawania pilota np. dla USA jest to 315 MHz a dla EU jest to 433,92 MHz. Transponder to zazwyczaj ID60 Forda.

Osobiście nie programowałem jeszcze kluczyka do Jaga, ale w najbliższym czasie zamierzam to zrobić.
5
Technika ogólna, Literatura / Odp: Wymiana oleju w nowych Jaguarach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Dzisiaj o 08:10:52 »
Zmieniacie na ten co ASO normalnie leje czy jakiś inny (lepszy?) zatwierdzony normami?
6
Technika ogólna, Literatura / Odp: Wymiana oleju w nowych Jaguarach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez barrybruce dnia Dzisiaj o 06:39:34 »
 :-tylko
cool
7
X-TYPE (2001-2010) / Odp: Wyciek z mostu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez denver69 dnia Wczoraj o 20:47:42 »
 :-thank
8
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: xj40 daimler 1992 - pomiar
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pabel dnia Wczoraj o 18:45:38 »
Więc tak
Przed liftem :
Przód 36,5 tyl 36,5

Po lifcie
Przód 35.5 tył 32,5

Tylko w po lifcie mam mniejszy rozmiar opon i z tylu opuszczone było nivo , z prawidłowym rozmiarem opon myśle, ze 1 cm musisz dodać.
9
X-TYPE (2001-2010) / Odp: Wyciek z mostu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sztandi7 dnia Wczoraj o 18:37:54 »
Przedni uszczelniacz dyferencjału - C2S52519. Sklep V12 - oryginał niecałe 100zł.
10
S-TYPE (1999-2007) / P0420
« Ostatnia wiadomość wysłana przez trycons dnia Wczoraj o 17:56:37 »
Witam, jaguar s type 3.0 + gaz 2003rok bład p0420, auto ma moc, jezdzi cały czas tak samo, katalizatory regenerowane, innych bledów brak, co może być przyczyną,

Użyj opcji szukaj
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10