Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XF (2008 - obecnie) / Odp: Silnik 2.7 - obrócona panewka?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ziutek567 dnia Wczoraj o 22:49:17 »
No ale silnik za darmo też nie jest. Jak twój jest cały to rób swój, tylko że ze dwa tygodnie z autem sie pożegnasz. Zresztą dowiesz sie dopiero jak go otworzysz
2
S-TYPE (1999-2007) / Wymiana progów w S-Type
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dooro dnia Wczoraj o 22:40:50 »
Witam.
1.
Będę wymieniał progi i zastanawiam się czy użyć reperaturki nowe np. z tej aukcji:
https://allegro.pl/oferta/jaguar-s-type-99-08-ccx-reperaturka-progu-prog-l-p-7584070691

czy używane progi wycięte z auta:
https://allegro.pl/oferta/prog-x-type-s-type-bez-korozji-czesci-jaguar-jg-7076679452

Używane będą myślę idealnie pasować z tymi dorabianymi różnie bywa. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?
W co lepiej się pchać?

2.
Ma ktoś może poradnik jak zdjąć tylny zderzak tak krok po kroku?
Jeden czujnik raz działa a raz nie, czy w związku z tym może być on uszkodzony czy raczej szukać problemu gdzie indziej?

Dziękuję za informację.
3
XF (2008 - obecnie) / Odp: Silnik 2.7 - obrócona panewka?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bartekxf dnia Wczoraj o 22:25:18 »
Mi też mechanik za robotę zaśpiewał 3,5k, części koło 1,5 to mamy 5 a nie 12k jak na alledrogo ktoś oferuje.
4
XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150) / Dach w XKR 2002r
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin1988 dnia Wczoraj o 19:15:06 »
Witam wszystkich. Nie dawno zostałem właścicielem jaguara xkr convertible z 2002r. Auto kupiłem wiedząc ze nie do końca działa w nim dach. Mianowicie dach można zaryglował tylko ręcznie. Gdy próbuje zrobić to przyciskiem, rozkłada się on aż do momentu styku z ryglem nad lusterkiem gdzie się zatrzymuje i dalej nic się nie dzieje. Do tego tylne szybki nie podnoszą się. Zaznaczam ze układ jest bez wycieków i zalany świeżym olejem Pentosil. Słyszałem z kilku źródeł ze może być to problem z programowaniem dachu ale nikt nie jest w stanie mi wytłumaczyć jak takowe programowanie wykonać. Wiem jak zaprogramować szyby ale dach niestety nie.
5
XF (2008 - obecnie) / Odp: Jaguar Xf 260 2.0 benzyna rwd
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wierciu dnia Wczoraj o 16:51:37 »
Co do szarpnięcia przy ruszaniu i hamowaniu to spokojnie. Potrwa to jeszcze 2 tys km. Jest to adaptacja skrzyni biegów. Miałem tak samo przy X250 jak kupowałem i mam teraz tak samo w E-pace. W E-pace mam już zrobione 1600 km i już prawie zmienia biegi idealnie.
6
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: odpala i zaraz gaśnie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sebek1111 dnia Wczoraj o 16:40:28 »
(...)
Kolejnym sa wadliwe skrzynki bezpiecznikow z zimnymi lutami, ktore w dodatku sa tak zbudowane warstwowo, ze zadko daje sie je naprawic (tylko jak zimy lut wystepuje w warstwie zewnetrznej).

Mala poprawka. Da sie bez problemu. Tniesz cążkami naokolo, lutujesz w srodku bo tam sa przede wszystkim zimne luty i pozniej skladasz i lutujesz naokolo to co poprzecinane. Trzeba jedynie miec przynajmniej 100W lutownice, inaczej nie ma szans na to zeby rozlutowac glowna srube a na niej lut jest pekniety pewnie w polowie skrzynek.

Kilka zdjec tutaj:

https://www.xj40.com/viewtopic.php?t=4198#p50130

Naprawa bez rozciecia na czesci raczej mija sie z celem bo wiekszosc zimnych lutow jest wlasnie w srodku.

Nie zawsze, czasem sa na wierzchu. Mozna ja tez normalnie rozlutowac odsysajac cyne, pociac tez mozna ale zawsze jest ryzyko ze taka cyna po polutowaniu popeka w skutek ruchow auta, chociaz to malo prawdopodobne :) Wiec mozliwosci sa, trzeba czasu sprzetu checi i umiejetnosci :)

Do MArcinRumia: Co do dostepnosci tych skrzynek i to na dodatek w zamienniku, to szczerze watpie, ja nic nie wiem na ten temat.
7
XF (2008 - obecnie) / Odp: Silnik 2.7 - obrócona panewka?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ziutek567 dnia Wczoraj o 16:25:43 »
Nie licząc tego że wał idzie na szłif, polerke, korbowody na lealizacje, blok tak samo, mycie, nowe broki, śruby, simeringi i kupa dupereli
8
XF (2008 - obecnie) / Jaguar Xf 260 2.0 benzyna rwd
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bery85 dnia Wczoraj o 16:20:54 »
Witam
Od środy jestem posiadaczem nowego Jaguara Xf z 2018 roku benzyna 2.0 rwd
Jak narazie niestety jestem negatywnie zaskoczony autem.
Tzn autem bardzo szarpie przy wolnej jeździe np dojeżdzajac do skrzyżowania, na 99%odpowiedzialna jest za to skrzynia, bo to szarpnieciecie wystepuje po redukcji na mniejszy bieg , mam nadzieje, że jest to usterka , ktora serwis wyelminuje , a nie normalny objaw, bo tak to jakzda tym autem byla by meczaca, do tego przy odpalaniu jest dość mocne stukniecie jakby z pod siedzenia, objaw jakby jakiegoś luzu, dodam że auto w tej chwili ma przejechane 300 km:/
Może ktoś z grupy miał podobne objawy?
9
S-TYPE (1999-2007) / Odp: 3.0 V6 2001r. Wyje po wrzuceniu na "D", nawet na postoju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szwagier dnia Wczoraj o 16:04:05 »
Skoro ten dźwięk pojawił się po wrzuceniu D i nie ruszając z miejsca to czy ma to związek z ABS? Nie wiem
10
S-TYPE (1999-2007) / Odp: 3.0 V6 2001r. Wyje po wrzuceniu na "D", nawet na postoju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Driv3rrrr dnia Wczoraj o 16:03:08 »
Dla mnie hydrokinetyk padnięty
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10