Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
E-PACE (2017 - obecnie) / Odp: OTA Software Update
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mojomr dnia Wczoraj o 23:31:57 »
Dziś się zaktualizowało.
2
XF (2008 - obecnie) / Odp: Szarpanie przy nagłym ruszaniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez XFKamil dnia Wczoraj o 22:49:23 »
Dolaczam sie do pytania. Ja mam 3.0DS. Dzisiaj jak wlaczylem skrzynie na sport samochod tak jakby chodzil na biegu jalowym skoczyly obroty i po 50m toczenia wbil bieg. Druga sprawa ze przy ruszaniu czy ostrym hamowaniu slysze w tylu jakis gluchy dzwiek jakby cos uderzało, nie mam pojecia, o co chodzi, jestem przed sporym serwisem,a mianowicie w poniedzialek autko oddaje na wymiane rozrzadow paskow, lancuchow, i wszystkich plynow ustrojowych, dokupic zestaw olei z micha do skrzyni czy lepiej zainwestowac w nowa skrzynie..? Dodam ze auto zmienia biegi bardzo plynnie podczas normalnej jazdy, wczesniej przy ostrej pi*** tez. Dzisiaj pojawil sie problem i nie wiem o co chodzi, co dzialac. Jeszcze jedna rzecz mnie ciekawi, jezdzilem juz roznymi automatami, i po zaparkowaniu i wrzuceniu P te auta stawaly i sie nie ruszaly tak jak na recznym, z kolei w Xf da sie wyczuc luz i nie wiem czy to normalne...
3
X-TYPE (2001-2010) / Odp: zaciśnięte hamulce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez q_nerk dnia Wczoraj o 21:12:11 »
Jeśli upuszczasz podciśnienie i działa tzn że świruje Ci serwo. Serw w sumie jest jak pamiętam 3 rodzaje
4
X-TYPE (2001-2010) / zaciśnięte hamulce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KrzysiekKo dnia Wczoraj o 21:01:26 »
Witam!
Hamulce w moim Jagu po przejechaniu niewielkiej odległości zaciskają się na kołach, aż do tego stopnia, że aby jechać trzeba go mocno gazować. Auto nie toczy się stojąc na luzie nawet na wzniesieniu. Efekt zaciśniętych hamulców mija, jeśli wyjmę przewód z serwa hamulcowego, wówczas "spuszczę ciśnienie" i można jechać normalnie. Niestety ta normalna jazda nie trwa długo, bo hamulce powoli znowu się zaciskają. Proszę o pomoc i poradę.
5
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Czy ktoś z Was posiada rocznik 93 z Niemiec?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sebek1111 dnia Wczoraj o 19:47:59 »
Aha i jeszcze powiem Wam jaka w końcu częstotliwość mają centralki Dpp1060 "niemieckie". Żadna, poprostu nie mają obsługi RF. A samochody z nimi nigdy nie posiadały pilota RF. Miały nadal IR w podsufitce i to on włączał alarm.

Dlatego auto mi dziwnie się zachowywało podczas próby parowania pilota, bo ten moduł całkowicie tego nie obsługuje, mimo że auto ma alarm ma przycisk security itp.
6
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Czy ktoś z Was posiada rocznik 93 z Niemiec?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sebek1111 dnia Wczoraj o 19:41:13 »
Wiadomo, że chodzi o piloty RF czyli radiowe.

Co do pilotów na podczerwień (które nazywasz optycznymi) IR to też jestem je w stanie po pierwsze parować z centralkami, a docelowo wyprodukować.  Mimo, że wszyscy twierdzą, że piloty na podczerwień stanowią komplet z centralka, to ja twierdzę, że mogę to zmienić 😁 Potrzebuje tylko pilota IR do testów a nie posiadam. Ktoś ma na zbyciu?
7
Znalezione na allegro, ebay itp. / Odp: Jaguar S-type 2003, 38tys km, 39000 zł
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szpachla22 dnia Wczoraj o 19:39:07 »
W tej chwili czuję tylko zazdrość! ;D
8
XF (2008 - obecnie) / Odp: Elektronika? POMOCY
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paki_GD dnia Wczoraj o 19:02:41 »
Co do odłączania akumulatora to byłem zmuszony zrobić to kilkakrotnie w swoim XF-ie 3.0 D z 2013 roku. Dwa razy wymieniałem alternator, w tym raz na gwarancji. Nie ma żadnych problemów. Elektronika sama się zestraja jak dostanie prąd. Nic nie trzeba kodować. (nie pamiętam niestety jak jest z radiem, ale chyba też nie potrzebowałem bo nie mam takiego numeru w dokumentacji, sprawdziłem).
9
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Czy ktoś z Was posiada rocznik 93 z Niemiec?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Wczoraj o 19:02:38 »
Jestem w stanie dorobić  pilota do każdego XJ40 (pilot w zamienniku oczywiście). Może być gotowy za 7 dni. Prototypy zrobione, uruchomione i działające.

myślę, że nie do każdego xj40  ;D, piloty roczników od 86-92 były na optyce  :P
10
XF (2008 - obecnie) / Odp: Oleje i filtry
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zbychuro dnia Wczoraj o 18:42:17 »
A dlaczego chciałbyś zmienić olej, taki inżynierowie przeznaczyli do tego silnika x uwagi na długą magistralę olejową. Nie słuchaj domorosłych mechaników chyba że mają długą praktykę przy projektowanie silników.
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10