FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => XJ X350, X358 (2003-2009) => Wątek zaczęty przez: tomda w Sierpień 11, 2009, 08:45:40 am

Tytuł: Amortyzatory - zawieszenie pneumatyczne w X350
Wiadomość wysłana przez: tomda w Sierpień 11, 2009, 08:45:40 am
Na przegladzie rejestracyjnym - stwierdzono osłabienie siły tłumienia amortyzatorów po lewej stronie x350 (przebieg 90tyś km) o 50% w porównaniu do prawej - diagnosta stwierdził, że kwalifikują się do wymiany (lecz nie zna się na zawieszeniach pneumatycznych). Stąd moje pytanie czy takie badanie jest miarodajne? Czy amortyzator jest w tym modelu pneumatyczny czy też można by wymienić tylko jakieś jego elementy...?   :-tylko
Tytuł: Odp: Amortyzatory - zawieszenie pneumatyczne w X350
Wiadomość wysłana przez: KRISS w Sierpień 12, 2009, 08:03:04 am
w częściach występuje jako osobny cały element - amortyzator po prostu jeżeli jakieś elementy to już do specjalistów od pneumatyki.
Tytuł: Odp: Amortyzatory - zawieszenie pneumatyczne w X350
Wiadomość wysłana przez: tomda w Sierpień 26, 2009, 04:20:04 am
Amortyzatory okazały się jednak zużyte. Tak więc diagnostyka zawieszenia pneumatycznego na typowych urządzeniach do badania amortyzatorów w stacjach diagnostycznych okazuje się w pełni wiarygodna. Fachową naprawę oraz konkurencyjne ceny zaoferował warsztat Jaguara w Bielsku Białej, który szczerze polecam. :-super
Tytuł: Odp: Amortyzatory - zawieszenie pneumatyczne w X350
Wiadomość wysłana przez: ajtotal w Luty 04, 2010, 17:23:42 pm
i co? nie dało sie naprawic tych amorów?? ile kosztuje taka wymiana i czesci??
Tytuł: Odp: Amortyzatory - zawieszenie pneumatyczne w X350
Wiadomość wysłana przez: tomasz w Luty 04, 2010, 19:45:58 pm
i co? nie dało sie naprawic tych amorów?? ile kosztuje taka wymiana i czesci??

co do naprawy to raczej odpada taka możliowść - przynajmniej tak miałem w moim poprzednim samochodzie - nie było możliwości naprawy
Tytuł: Odp: Amortyzatory - zawieszenie pneumatyczne w X350
Wiadomość wysłana przez: ajtotal w Luty 04, 2010, 22:34:21 pm
no az mi sie nie chce wierzyc ze ktos w polsce tego nie rozebral i nie zregenerowal. dzisiaj tak sobie na politechnice w poznaniu gadalismy luzno o tej pneumatyce i tam w amortyzotorach jest/powinien być/ zawor regulujacy charakterystyke tlumienia i jezeli amor pada to znaczy ze prawdopodobnie ten zawor nie dziala...  co myslicie?