FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150) => Wątek zaczęty przez: Roberti w Luty 22, 2019, 11:29:04 am
-
Witam, może ktoś z użytkowników borykał się z podobnym problemem. Zeszły sezon dojeździłem do końca ale wiosna już tuż i trzeba rozwiązać tą kwestie. Sytuacja wygląda tak, że dopóki motor się dobrze nie rozgrzeje, to auto jedzie ok, ale jak tylko przyjdzie postać trochę w korkach, ale jeździć w takie upały jak zeszłego lata, to auto ledwo jedzie, dosłownie więcej jak 110 go nie rozbujam, wciskam gaz, a on jeszcze zwalnia, autobusu wyprzedzić nie można. Założone były już trzy przepływomierze, nowe i używane, różne numery. Z błędów jedynie niska sprawność prawego katalizatora raz na jakiś czas się pojawi, nic więcej. Dolot szczelny, pompa ic działa... Przepływomierz jest nowszego typu, rok 02'
-
Korekty paliwa w normie? Może masz zapchany katalizator? Albo cewki umierają?
Korekty paliwa przydałoby sie zczytać w momencie jak silnik słabnie.
-
Korekty długie w zależności od egzemplarza przepływomierza wahały się od -10 do +20% jednak efekt zawsze taki sam, do katalizatora nie zaglądałem, przy czym gdyby był zapchany, wydaje mi się, że powinien być słaby cały czas, a tutaj ewidentnie wpływ ma temp. Otoczenia, im cieplej tym gorzej jedzie