FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Jagmarket => Znalezione na allegro, ebay itp. => Wątek zaczęty przez: flavius w Grudzień 17, 2018, 21:25:35 pm
-
Jaguar XKR 2011 x150 5.0 510km 175 Edition
Rocznik: 2011
Przebieg: 55 000 km
Pochodzenie: USA
Miejscowość: Warszawa
VIN: SAJWA4FC1BMB41255
CENA: 96 000 PLN Brutto
(https://i.ibb.co/jfpWx8r/913638837-3-1080x720.jpg) (https://ibb.co/LRGJq0Z)
Link do aktualnego gołoszenia w Polsce po wypadku: https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xk-ID6Bk0xr.html#11954a1587
Link do samochodu w USA przed wypadkami: http://www.2040-cars.com/Jaguar/XKR/75th-anniversary-xkr175-1-of-175-for-the-world-750002/
Zdjęcia auta sprowadzonego do Polski z USA:
(https://i.ibb.co/V2jCNwb/17453524-1-L.jpg) (https://ibb.co/kQHDymz)
Może ktoś z Was zna to auto, oglądał?
Oglądałem auto i chcę je zabrać do Altamiry ale Michał Kretkowski radzi mi najpierw jakiegoś blacharza, sprawdzić podłużnice itp. ja sam nic wielkiego nie widziałem w tym uszkodzeniu, samochód wygląda ok, ale był 2x bity z przodu więc może coś jest zadłubane.
Może znacie jakiegoś blacharza co się zna i da się z nim umówić żeby podjechać ocenić auto? Albo może ktoś was?
Nie jestem jakiś napalony na edycje 175, wolałbym jasne wnętrze i zwykłego XKR ale ten wydaje się ciekawy, cena ciekawe chociaż wydaje mi się, że i tak za duża.
Dzię k iz góry za każdą radę.
Pozdrawiam
-
Super fajne auto. Bierz. Wyklepie się, będzie idealne.
-
Pytanie, czy się kalkuluje.
Auto z USA jest trudne w późniejszej odsprzedaży i finalnie może się okazać, że sprawdzone auto EU będzie lepszym rozwiązaniem.
Jako auto kolekcjonerskie - słabo się nadaje po 2 przygodach.
No i czarne z czarnym. :-cry
-
Jesteście przekonani, że miał tylko dwie przygody?
Przecież na zdjęciu rozwalony w USA już miał inny zderzak przedni niż powinien mieć w oryginale.
-
Naprawa tego w oryginale to studnia bez dna :-hehe
-
Czy aby to na pewno jest 2011rok? A nie 2010,a pierwsza rejestracja w USA w 2011?
-
Mi wiadomo że 2011.
Marti, czemu studnia bez dna? Jak patrze na ceny zderzanków to są tańsze i więcej ich jest niż do wersji x100. Mówie oczywiście o używanych. Ogólnie zakładam max 20tyś na naprawę a najchętniej 15tyś. Kwestia czy to wogóle ma sens. Chciałbym mieć takie auto z 5 lat rpzynajmniej zanim cela poleci o połowe w dół, żeby go moc odsprzedać i nie stracić niewiadomo ile.
-
Jaki według was jest najlepszy VIN decoder na samochody z US?
-
passioncars.pl ;)
-
Dowiedziałem się niestety, że to auto miało już 6 szkód w samej Polsce i prawdopodobnie wyłudzane jest na niego odszkodowanie. Temat do zamkniecia.
-
Standard, jeśli chodzi o Jaguary ;) Tyle napiszę ;D