FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150) => Wątek zaczęty przez: wojtek03 w Lipiec 08, 2017, 20:24:59 pm
-
zwracam się z prosbą o pomoc : w Jaguarze xkr2007 wyładował się całkowicie , stary zreztą akumulator. Po wymianie na nowy zauważyłem falujące , plus minus 300 obrotów na jałowym biegu obroty. CO to może być ? Pozdrawiam
-
adaptuje się przepustnica, powinna się zaadoptować, jak nie to trzeba mu zrzucić dane i już.
-
Dzięki za potwierdzenie , rzeczywiście po 100km się zaadaptowała i teraz jest OK
-
w procedurze zrzutu danych z przepustnicy jest dokładnie napisane tak, że gdy się go zresetuje to należy poczekać 10-15s żeby się ustawił krokowiec.
-
Kriss teraz rozumiem dlaczego Trump powiedzał ze ma emisje w D...e to co w Europie robią to my mieliśmy 1/4 wieku temu lub dłużej ( Kalifornia robiła kanalizatory obowiazkowo juz w 1976 -pisze o jagach)
reset sterowników to 1995 juz w x300 resetowanie czterech O2 sound . W Polsce wtedy kazali mieć katalizatory - nie obowiązkowo . A teraz krzyczą ze Trump zanieczyszcza świat swoimi ustawami. ŚMIESZNE .
-
Dla jednych tak dla drugich NIE śmieszne. Wszystko zależy od punktu widzenia. Ciekawa paralela intelektualna pomiędzy polityką, zanieczyszczeniem środowiska a falującymi obrotami :-)
-
Ciekawa paralela intelektualna pomiędzy polityką, zanieczyszczeniem środowiska a falującymi obrotami :-)
Ta paralela ma duże uzasadnienie, wystarczy tylko przyjrzeć się europejskiej paliwowej polityce podatkowej. Gdyby europejscy politycy nie preferowali podatkowo paliwa do diesli, to nie mielibyśmy teraz w miastach problemu nadmiaru rakotwórczych spalin samochodowych...
-
W moim x100 po podłączeniu akumulatora jest zawsze komunikat "system boot" czy jakoś podobnie i trwa to około minuty, potem zostaje zaprogramowanie szyb i można ruszać w miasto na mega lans ;)