wyrzuca Ci błąd na temat spadku wydajności kata?
Rano jak mu trochę przycisnę i przejdzie w tryb awaryjny to wtedy mi wywala P0300, P0301, P0303, P0305, P1313. P0420 też miałem, może nie w tym samym momencie.
Auto było mułowate od kiedy go kupiłem. Jeszcze kojarząc fakty, to zanim zrobiłem uszczelkę miski, która mocno przepuszczała to problem nie występował. Po uszczelnieniu zaczęło się to pojawiać. Przypuszczam, że spaliny, które miały duży opór w wydechu, leciały dołem do miski, i tamtędy uciekały. Teraz jest na tyle szczelnie, że nie ma którędy uciekać i pojawiają się errory. Rozpiąłem ostatnio wydech, tak że zostały tylko katalizatory, ale żadnej poprawy nie było, więc wydech nie jest zatkany, a raczej katalizator. Co ciekawe z katalizatora na cylindrach 1,3,5 przy przegazowaniu leciały jakby jakieś opiłki złote czy coś takiego. Z katalizatora 2,4,6 nic nie leciało. Na tyle na ile udało mi się dopatrzeć to siatka na wyjściu katalizatorów jest ok. Coś było widać w kilku punktach na siatce kata 1,3,5, ale co to dokładnie to nie wiem. Bez wyjęcia ich to trudno coś wywróżyć.