Autor Wątek: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"  (Przeczytany 6724 razy)

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« dnia: Styczeń 28, 2011, 18:03:58 pm »
Mielismy juz na forum interpretacje Jaguara w stylu amerykanskim, francuskim i wloskim, wiec czas na cos
nowego. Oto wiec kreacja Radziecka. XJ40 w wersji GAZ. Aby zrozumiec, dlaczego ktos z kolegow ze
wschodu wpadl na taki pomysl, trzeba zrozumiec co oznacza GAZ dla Rosjana, albo jak tutaj, Ukrainca.

GAZ M21 ma tam prawdziwy status kultowy, niczym Warszawa albo Syrenka w Polsce.

No i jak ktos pragnie solidnej technologii pod blacha, to sie wezmie solidne auto do przerobki.








moryc25

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 28, 2011, 23:11:54 pm »
Piękny. Profanacja, ale robota doskonała. Ale na masce powinien mieć jelonka  ;D

lysyyy

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 28, 2011, 23:23:42 pm »
Ale jak fotel ma strasznie popękany...  :-gwizd

Batman

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 29, 2011, 13:35:06 pm »
nawet przetłoczenia na tylnych drzwiach miała!! Respekt! Tylko czemu nie czarna

B E N 8 5

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 29, 2011, 15:40:26 pm »
Piękny. Profanacja, ale robota doskonała. Ale na masce powinien mieć jelonka  ;D

Zdecydowanie brakuje mu takiego leapera  ;D


Dorsześ

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 29, 2011, 17:10:28 pm »
Tak czy owak, metaloplastyka na najwyższym poziomie.

TYGRYS3

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 29, 2011, 17:20:27 pm »
obudziło się biedactwo ze snu zimowego  :-hehe czy aby nie za wcześnie  :-chyt

Dorsześ

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 29, 2011, 17:43:29 pm »
Trochę przed samym snem dałem czadu i teraz lekko boli mnie suszy. Stąd ta pobudka  :-gwizd

Norbert Rybarczyk

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 29, 2011, 18:30:55 pm »

Whisnia

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 30, 2011, 09:02:51 am »
Ładnie im wyszedł ten GAZ

Konradop

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 30, 2011, 09:46:04 am »
Zakochałem sie ...  :-hehe
to czarne cabrio ... ehhhh  CHCĘ TAKIE !!!!!!!!!!  :-hehe

Pavel

  • Gość

lysyyy

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40, wersja "Lenin"
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 30, 2011, 10:31:01 am »
 Samochód został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Paryżu w 2002 roku. Bazą była Wołga Gaz 21, która zadebiutowała w 1957 roku.
    Auto ma zębatą atrapę chłodnicy oraz małe skrzydła z tyłu nadwozia. Nadwozie zostało wydłużone i osadzone na podwoziu BMW 850. Zmieniono również kabinę zarówno pod względem typu, jak i wyposażenia. Oryginalna Wołga miała kabinę z czterema drzwiami. W Wołdze V12 kabina jest dwudrzwiowa.
    Niemal całe wnętrze przeniesiono z BMW 850. Taka jest deska rozdzielcza, centralna konsola, fotele i tylna kanapa. Poeksperymentowano jedynie z materiałami użytymi do wykończenia wnętrza. Dominuje ekskluzywna skóra i to prawie w całej kabinie, z deską rozdzielczą włącznie.
    Do napędu zastosowano dwunastocylindrowy silnik z BMW 850. Jednostka o pojemności 5,6 l generuje moc 380 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 559 Nm. Napęd na tylne koła jest przekazywany za pośrednictwem sześciostopniowej, manualnej skrzyni biegów. Według danych producenta auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,3 s, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h.
    Cabrio stylizowane na lata 60. zmontowane zostało na podzespołach BMW 650i. Pod maską pracuje silnik V8, a układ jezdny pozostał niezmieniony.
    Wołga V12 Coupe kosztuje 500 000 USD.